AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg driver med nettdating. Nå skjedde det igjen. Jeg gikk på date med en fyr, og dater han, men jeg vet ikke om hva han egentlig ønsker i fremtiden. Jeg ønsker familieliv, samboerskap, gifte meg, og håper på felles barn. Jeg husker ikke hva han skrev på nettdatingen, men jeg skrev ihvertfalll om hva jeg søkte der. Skal jeg spørre daten rett ut om dette? Om han ønsker å gifte seg, samboerskap en gang, og barn?... eller virker dette masete ut? Men problemet er at jeg ikke vil ha sex med han før jeg vet hans syn på det..... Så jeg holder han på avstand... mens daten vil kysse hele tiden, - det lar jeg han gjøre,... men sex vil jeg ikke ha før jeg vet mer. Noen som har erfart det samme? Anonymous poster hash: 92dfc...bf5
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Jeg ville ikke spurt rett ut på et så tidlig stadium, men du kan jo prøve å få i gang en samtale om dette på generelt grunnlag. Dette har i hvert fall funket for meg, da får man svar uten å skremme noen vekk.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Trådstarter her: kan jeg foreks spørre om hvordan han ser for seg å leve resten av livet... Har du noen drømmer? Kan jeg si det foreks. Er jo kjedelig hvis jeg har sex med han, bruker masse tid med han, og så viser det seg at han ønsker å bo hver for oss, ikke gifte seg, ikke ha barn osvAnonymous poster hash: 92dfc...bf5
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Ja eller "hvor ser du deg selv om 5 / 10 år. " feks. Jeg pleier å benytte naturlige anledninger, som feks dersom det er barn i nærheten kann man spørre "kunne du tenke deg å ha dine egne barn."
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Ja eller "hvor ser du deg selv om 5 / 10 år. " feks. Jeg pleier å benytte naturlige anledninger, som feks dersom det er barn i nærheten kann man spørre "kunne du tenke deg å ha dine egne barn." Det er det jeg må spørre han om.... for jeg har lyst å vite.... Jeg var sammen med en annen mann for ett år siden. Det viste seg etter en tid at han ikke ville ha barn. Og da sa han: Hvis du elsker meg så velger du meg fremfor det å få et barn. For han mente det var egoistisk å få barn, og at alle damer utnyttet menn for å få seg en unge i magen.... Jeg delte ikke samme synet. Anonymous poster hash: 92dfc...bf5
Nettinettet Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 En ting som er ganske sikkert er at de fleste som har en nettdating profil egentlig ønsker å finne den rette, og de aller fleste får lyst til å slå seg til ro når den rette dukker opp.. Jeg har snakket med mange som bare "nei jeg er ikke klar.. kjenner jeg vil leve livet..." osv og så noen måneder etterpå så er de superforelska og vil ha barn og gifte seg, fordi de har møtt en fantastisk dame som de falt pladask for. Så jeg synes det er bedre å heller bruke den første tiden på å vise seg selv fra sin beste side og la han få muligheten til å¨bli interessert, enn å grave og prøve å finne ut hvor seriøs han er. Det vil uansett kommer frem etterhvert hvis han finner ut at du ikke er den rette, eller hvis du er den rette
Gjest rådyr Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Trådstarter her: kan jeg foreks spørre om hvordan han ser for seg å leve resten av livet... Har du noen drømmer? Kan jeg si det foreks. Er jo kjedelig hvis jeg har sex med han, bruker masse tid med han, og så viser det seg at han ønsker å bo hver for oss, ikke gifte seg, ikke ha barn osvAnonymous poster hash: 92dfc...bf5 Skulle du ikke dumpe ham? Gjør det for din egen skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå