Gå til innhold

Tips til hverdagssko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 år som tenker å kjøpe meg nye sko for å bruke til hverdags, men er veldig usikker på hvilke sko jeg vil ha. Trenger noen som går til mange forskjellige antrekk, og som ikke skiller seg så veldig ut. Liker ikke å gå i høye hæler til hverdags heller, så helst flate :) Noen tips?

Anonymous poster hash: c4ba1...2da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvilken stil du har :) Selv sverger jeg til Converse!

• Liker 2
Skrevet

I vinter har jeg brukt ekstremt mye støvletter fra Ecco. De har vært veldig behagelig å ha på og traske rundt i hele dagen. Tror jeg kommer til å bruke enten Chelsea boots eller ankelboots i vår.

Ser at det er noen som har begynt å gå med converse/andre typ. tøysko, men det er jo fortsatt vått ute. Tror slike sko passer bedre når sommeren nærmer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre par hverdagssko, bruker alle like mye. Sorte chelseaboots, helt vanlige streite conversesko og et par new balance 410. Det er vel de tre type skoene jeg observerer oftest her i oslo ihvertfall, så om du ikke vil skille deg ut så er et av de parene tingen for deg, hehe.

Anonymous poster hash: 64df4...38d
AnonymBruker
Skrevet

ADIDAS_SUPERSTAR_II_WHITE_BLACK_2.jpgDisse :-)

Hva enn du gjør, ikke velg disse.....

Anonymous poster hash: d711f...f63

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker Kawasaki.

AnonymBruker
Skrevet

Converse!

Anonymous poster hash: 04c2a...0cd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mange fine New Balance for tiden. Har lyst på noen i en pastellfarge.

Anonymous poster hash: a3102...b4b
Skrevet

Jeg bruker som oftest Converse eller Superstars.

Skrevet

Hva enn du gjør, ikke velg disse.....

Anonymous poster hash: d711f...f63

Hvorfor ikke? De er hippe og kule.

Gi meg en god grunn

Skrevet

Hvorfor ikke? De er hippe og kule.

Gi meg en god grunn

Jeg elsker de skoa! Og bruker de mye til hverdags. Behagelige er de og.

Ellers funker vans, eller andre kule sneakers fra f.eks Nike bra som daglig sko og til mange forskjellige stiler.

AnonymBruker
Skrevet

De der Adidas-skoene er ikke akkurat noe jeg forbinder med hippe og kule folk. Det er kanskje ti år siden de var moderne.

Jeg ville heller kjøpt meg et par ankelstøvletter eller Converse.

Anonymous poster hash: aa466...876
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt svarte Vans, om du ikke vil at de skal skille seg ut.

Anonymous poster hash: aa466...876
Skrevet

Nå er det ikke personlig så viktig for meg å være kul og hipp, meeeen de Adidas skoa er veldig på vei tilbake om man ser på litt internationale blogger/ motesider etc- om man er interessert i sånt.

For ts er kanskje converse et godt valg :)

Skrevet

Jeg elsker de skoa! Og bruker de mye til hverdags. Behagelige er de og.

Ellers funker vans, eller andre kule sneakers fra f.eks Nike bra som daglig sko og til mange forskjellige stiler.

Jaa, det var jeg som fant de til DET røverkjøpet, 299 kr! Min venninde Plumbo her inne fikk seg også et par, heldiggrisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...