AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har stusset litt over dette... og tenkte jeg bare måtte få det ut et sted i anonymitet: Jeg har en bekjent, vi var gode venner i en periode, men jeg har flyttet siden da, og har bare litt kontakt med henne via FB. En voksen jente med normale interesser og et helt normalt sosialt liv etter hvordan jeg ser det. Men i løpet av det siste året 2013-14 har hun altså hatt seks forskjellige kjærester. Og for å si det sånn så er kjærlighetslivet hennes veldig offentlig via facebooken hennes. Det jeg har stusset litt på er dette: er det normalt å gå inn og ut av forhold så ofte, og ikke minst å ha slikt et offentlig og tydeligvis uryddig privatliv? Eller er jeg bare en sur gammel kjerring som lever i et helt vanlig forhold som ikke skjønner greia? Anonymous poster hash: 6ec95...970
Chloe- Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Det er fullstendig unormalt å ha seks kjærester på et år, med mindre man går i barnehagen. 24
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 vil ikke kalle det helt normalt. høres ut som at hun har et problem med å være alene... kjenner ei sånn ei jeg også. å hun er ikke i forhold fordi hun virkelig er glad i personen, men for å ha noen der. dog hun utnytter de også da så langt det lar seg gjøre...
Sapientia Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Hvordan rekker man i det hele tatt det? På 2mnd blir man jo knapt nok ordentlig kjent med den man er med. Hopper man da direkte fra den enetil den andre? Eller har man et system der de overlapper? Vil ikke si det er normalt å ha 6 forhold på et år. 6 flørter av kortere varighet lar seg selvsagt gjøre 2
Chloe- Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Hun vil sikkert ikke ligge med folk hun ikke er sammen med. Litt prektig altså. 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Hvordan rekker man i det hele tatt det? På 2mnd blir man jo knapt nok ordentlig kjent med den man er med. Hopper man da direkte fra den enetil den andre? Eller har man et system der de overlapper? Vil ikke si det er normalt å ha 6 forhold på et år. 6 flørter av kortere varighet lar seg selvsagt gjøre Det hele virker ganske rart ja, siden denne fantastiske mannen hun er sammen med nå er en hun har hatt et godt øye til lenge (skriver hun i full offentlighet) men det er jo knappe to måneder siden det ble slutt med forrige mann... Hadde jeg skiftet så mye hadde jeg i alle fall ikke kringkastet privatlivet mitt på denne måten. Jeg spurte henne da hun ble sammen med mann #4 om det ikke gikk litt fort i svingene, og ble skjelt ut mer eller mindre. Jeg hadde ingen rett til å uttale meg om hennes privatliv og om kjærlighetslivet mitt var så uinteressant så trengte jeg ikke "henge ut" henne, eller hva det nå enn var hun sa. Jeg er tydeligvis ikke den eneste som reagerer, siden hun nylig skrev en lengre status om at folk som ikke tålte at hun endelig var lykkelig kunne bare dra til helvete. Ja, det er fortsatt snakk om en kvinne på over 20 år, ikke en fjortis. Anonymous poster hash: 6ec95...970
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Hun vil sikkert ikke ligge med folk hun ikke er sammen med. Litt prektig altså. Tanken har slått meg Anonymous poster hash: 6ec95...970
Gjest Chloè Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Stakkars kvinne,kan ikke ha det godt med seg selv
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Det er ikke dater da? Noen dater i flere uker og måneder, noen kaller det kjærester. Jeg syns ts blåser opp i noe som er helt vanlig. Anonymous poster hash: 4a94e...115
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Seks flørter, greit nok. Men 6 offentlige kjærester? Nei. Anonymous poster hash: 58ccf...61a 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Det er ikke dater da? Noen dater i flere uker og måneder, noen kaller det kjærester. Jeg syns ts blåser opp i noe som er helt vanlig. Anonymous poster hash: 4a94e...115 Når det står "i et forhold" på Facebook, og det er side opp og ned om "kjæresten" på både FB og Instagram, (de blir jo slettet fra Insta når forholdene er over), så er det jo forhold. Selv om definisjonen virker noe skurrende for henne. Anonymous poster hash: 6ec95...970
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Jeg kjenner en fyr som er sånn, ny dame hele tiden. I hans tilfelle dreier deg seg nok om en frykt for å være alene, han takler det rett og slett ikke. Og forholdene går jo dukken ganske kjapt, siden de egentlig ikke rekker å bli ordentlig kjent før de plutselig er kjærester.. Anonymous poster hash: 83d91...6a5
Gjest Citronella Skrevet 8. mars 2014 #14 Skrevet 8. mars 2014 Svært uvanlig. Har en voksen karrierekvinne på FB som i løpet av det siste 1,5 år har hatt fem kjærester som har blitt offentliggjort på FB. Denne siste har nå vært siden jul, så får håpe hun har falt til ro.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #15 Skrevet 8. mars 2014 Du har i det minste hatt kjæreste…Anonymous poster hash: 6c0d5...b1d
Veggdyret Skrevet 8. mars 2014 #16 Skrevet 8. mars 2014 Det er fullstendig unormalt å ha seks kjærester på et år, med mindre man går i barnehagen. Neida, det er ganske vanlig på ungdomsskolen også. /avsporing slutt 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #17 Skrevet 8. mars 2014 Manisk? Anonymous poster hash: bb392...c0e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #18 Skrevet 20. juni 2014 Hvordan rekker man i det hele tatt det? På 2mnd blir man jo knapt nok ordentlig kjent med den man er med. Hopper man da direkte fra den enetil den andre? Eller har man et system der de overlapper? Vil ikke si det er normalt å ha 6 forhold på et år. 6 flørter av kortere varighet lar seg selvsagt gjøre Her overlappes det i høy hastighet. Hennes nåværende kjæreste og hennes forrige type var bestevenner. Det virker som om hun har roet seg ned nå... men det trodde jeg da også for tre typer siden. Men bare to så langt i år Anonymous poster hash: 6ec95...970
frøkenkoz Skrevet 20. juni 2014 #19 Skrevet 20. juni 2014 (endret) folk legger jo ut så jævlig mye piss på Facebook Endret 20. juni 2014 av frøkenkoz
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #20 Skrevet 20. juni 2014 Hehe, er ikke alt som er lurt å skrive om på facebook. Jeg har det siste året selv vært i 3 kortvarige forhold. Og jeg er godt voksen enslig mor. Det har vært sånne forhold hvor vi dater en måneds tid, så har de blitt så ivrige og skulle bli kjærester, så endrer de personlighet fullstendig, og det blir slutt. Veldig glad for at ikke noe av dette ble delt på facebook. Og før det igjen var jeg singel i 1 år, uten noe sex, dating eller noe sånt. Så er heller ikke sånn at jeg ikke klarer å være alene. Og etter mine 3 uheldige opplevelser, tar jeg igjen en pause fra dating verdenen. Anonymous poster hash: 53930...5d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå