Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan være at dette er feil sted å poste problemet mitt, men kanskje mange som kan svare meg.

Jeg er ikke aktivt prøver nå, selv om jeg ikke har brukt prevansjon siden datteren min ble født for snart et og et halvt år. Men vi ønsker oss et barn til så jeg håper jo det skal bli hver mnd.

Jeg har ikke varierende lengde på syklusene mine, noe jeg har hatt siden jeg sluttet på p-pillen for nesten 3 år siden. Syklusene har stort sett vært fra 4-5 uker. Men denne gangen begynte jeg å blø igjen ca 3 dager etter mens. Jeg har i 4 dager nå blødd litt, mer på dagtid når jeg er aktiv, men så lite om natt at jeg ikke behøver binn.

Hvorfor skjer dette? Dette er ikke likt meg. Kan ikke skjønne at jeg er gravid eller har en sa, jeg har ikke noe særlig smerter heller. Når jeg googlet uventet blødninger kommer det jo straks opp kreft og jeg er kjempe redd det kan være det.

Jeg har forresten bestilt time til gynekolog men fikk ikke time før i slutten av mnd.

Noen andre som har opplevd slike blødninger? Kan legge til at jeg har vært forkjølet i det siste og hatt noen feber dager og rennende nese, kan det kanskje hatt innvirkning på kroppen og hormonbalansen?

Anonymous poster hash: 6a92c...378

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Det er akkurat som jeg skulle lest om meg selv!, for jeg har det akkurat sånn som du.

Jeg har også blødninger når jeg er mer aktiv og om natten er det ingenting. Jeg er heller ikke aktiv prøver, men bruker heller ikke prevansjon, for har lyst på barn i nærmeste fremtid og syklusene mine har ikke blitt bra etter jeg sluttet på p pillene:/

Jeg dro bare innom gynekologen og forklarte problemet til hun som satt i resepsjonen og hun gikk bare innom og sa dette videre til min gynekolog. Jeg har før gått på provera for å få normal syklus, men dette har ikke funket, men hun ga meg igjen provera for å få kontroll over blødningene. Jeg tok også hormonprøve, så jeg får vel svar på dette snart.

Jeg også lurte på om jeg kunne være gravid, for jeg har ikke tatt noen test, men jeg har ingen symptomer. Jeg kan jo ikke være sikker heller, for har ikke vært gravid før:/ har du tatt en graviditetstest for å utelukke graviditet?

Vet ikke om dette var noe til hjelp, men du kan jo dra innom gynekologen å bare spørre så slipper du den lange ventetiden. Jeg også har søkt meg opp på kreft osv, så man blir ikke akkurat beroliget av det.

Anonymous poster hash: fde69...db9
AnonymBruker
Skrevet

Bare det å høre at jeg ikke er alene hjelper:)

Har ordnet meg time til privat gynekolog, og fikk nærmeste ledige time. Tror ikke via legen min blir noe raskere. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente. Skulle det være noe slags kreft så vil jeg tro dette er ganske tidlig stadie.

skal også høre om det du fikk så syklusene stabiliserer seg:) tips om du vil bli aktiv prøver er å bruke cb fertilitetsmonitor, den hjalp meg:)

Anonymous poster hash: 6a92c...378

AnonymBruker
Skrevet

Var hos privat gynekolog jeg også, men det er jo kanskje greit å ha en samtale isteden for å få infomasjon av andre:)

cb fertilitetsmonitor har jeg hørt mye om, men er ikke det veldig dyrt og man må vel ha flere over en periode?

Når jeg begynte å provera igjen nå så sluttet blødningene, så kan hende det hjelper for deg også:) Jeg er bare redd det begynner igjen når jeg slutter på pillene:/ men må jo bare prøve.

Anonymous poster hash: fde69...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...