Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2014 #61 Skrevet 9. mars 2014 Så "Jeg er Dina" som ganske ung for mange år siden. Blir enda uvel med tanken. Ja jeg og fikk traumer av den scenen der mora fikk lut over hele seg og den skrikinga etterpå. Grøss og gru
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2014 #62 Skrevet 9. mars 2014 The Conjuring: Ganske ny film. Var på kino en gang før jul. Fytti den var creepy. Handlet og om sånn exorcisme. Og så er det en dukke som hetet Annabelle som ligner litt på Chuckie. Ååå den gir meg traumer. Og navnet Annabelle gir meg traumer
K.B.E Skrevet 9. mars 2014 #63 Skrevet 9. mars 2014 Av filmer må det bli Misery, Rec og Saw-filmene. Når det gjelder sistnevnte ble det mye av å se vekk fra skjermen. Av tv-serier må det bli X-files. "Chinga" eller noe slik med en skummel dukke tror jeg har skremt meg mest.
Alina X Skrevet 9. mars 2014 #64 Skrevet 9. mars 2014 The Conjuring: Ganske ny film. Var på kino en gang før jul. Fytti den var creepy. Handlet og om sånn exorcisme. Og så er det en dukke som hetet Annabelle som ligner litt på Chuckie. Ååå den gir meg traumer. Og navnet Annabelle gir meg traumer Den dukke er visst sann....høhø.... Hostel filmeneer også ille,ihvertfall nr 1.
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2014 #65 Skrevet 9. mars 2014 Den dukke er visst sann....høhø.... Hostel filmeneer også ille,ihvertfall nr 1.huff ikke si sånt da
Djungelvrål Skrevet 9. mars 2014 #66 Skrevet 9. mars 2014 Irreversible. Blir kvalm bare jeg tenker på den. Hva handler den om?
Cathrine88 Skrevet 9. mars 2014 #67 Skrevet 9. mars 2014 Hva handler den om? I grove trekk en voldtekt, og kjæresten og ekskjæresten til voldtektsofferet som bestemmer seg for å ta hevn. Den inneholder en ti minutter lang, helt grusom voldtektsscene.
Djungelvrål Skrevet 9. mars 2014 #69 Skrevet 9. mars 2014 A Serbian Film.. Jeg hørte om denne og var så dum at jeg lastet den ned og så bare en scene litt uti filmen. Voldtekt av et helt nyfødt barn. Ble så sjokkkert at jeg bare satt å måpte og skjønner ikke hvorfor jeg ikke slo av før! Var så sykt at jeg blir kvalm bare jeg tenker på det. Hadde vondt inni meg i uker etterpå......
mformarte Skrevet 9. mars 2014 #70 Skrevet 9. mars 2014 Jeg hørte om denne og var så dum at jeg lastet den ned og så bare en scene litt uti filmen. Voldtekt av et helt nyfødt barn. Ble så sjokkkert at jeg bare satt å måpte og skjønner ikke hvorfor jeg ikke slo av før! Var så sykt at jeg blir kvalm bare jeg tenker på det. Hadde vondt inni meg i uker etterpå...... Samme her! Jeg fatter ikke at det går an, og kjenner at jeg blir uvel bare ved tanken. Æsj..
Djungelvrål Skrevet 9. mars 2014 #71 Skrevet 9. mars 2014 Samme her! Jeg fatter ikke at det går an, og kjenner at jeg blir uvel bare ved tanken. Æsj.. Er dette den sykeste scenen i filmen eller går det an at det blir sykere?
Snowblind Skrevet 9. mars 2014 #72 Skrevet 9. mars 2014 Ingen egentlig, Men den som har gjort mest inntrykk på meg må være The Shining. Såg den når jeg var ti år, så sikkert noe med det å gjøre.
Lea2 Skrevet 9. mars 2014 #73 Skrevet 9. mars 2014 The Shining gjør fortsatt inntrykk på meg, selv om jeg har sett den sikkert 30 ganger på like mange år. Den gir meg ikke traumer, men jeg skvetter og gyser og ler på de samme stedene gang på gang
Snowblind Skrevet 9. mars 2014 #74 Skrevet 9. mars 2014 Og forresten noe jeg så på barne-tv en gang. Det var en ape som svelgte en puslebrikke, så måtte han til legen. Husker ikke hva det var, men jeg klarer ikke å glemme det av en eller annen grunn.
Lilac Skrevet 9. mars 2014 #75 Skrevet 9. mars 2014 "Salò, or the 120 Days of Sodom". Det er en scene hvor en jente spiser mat med spiker i, og en scene hvor de blir tvunget til å spise bæsj. Jeg syntes sånt er forferdelig. Når folk må spise fæle ting.
Snowblind Skrevet 9. mars 2014 #76 Skrevet 9. mars 2014 The Shining gjør fortsatt inntrykk på meg, selv om jeg har sett den sikkert 30 ganger på like mange år. Den gir meg ikke traumer, men jeg skvetter og gyser og ler på de samme stedene gang på gang Ja, men det er jo en utrolig bra film, men samtidig så gjorde filmer veldig mye mer inntrykk på meg nå, enn før.
Gjest Skrevet 9. mars 2014 #77 Skrevet 9. mars 2014 I Roald Dahls "Heksene" når hovedheksa tar av seg masken Får meg ikke til å gråte nå lenger, men langt ifra ikke-skummel!
Lea2 Skrevet 9. mars 2014 #78 Skrevet 9. mars 2014 Ja, men det er jo en utrolig bra film, men samtidig så gjorde filmer veldig mye mer inntrykk på meg nå, enn før. Problemet med å ga sett The Shining er at man aldri mer blir tilstrekkelig imponert over en god thriller/grøsser (eller film for den sags skyld). Skulle gjort mye for å ha usett den, slik at jeg kunne se den for første gang
mformarte Skrevet 9. mars 2014 #79 Skrevet 9. mars 2014 Er dette den sykeste scenen i filmen eller går det an at det blir sykere? Jeg vil vel påstå at det var den drøyeste scenen i filmen.. Men hele filmen er jo generelt syk/drøy/motbydelig, og ja, nei. Finner egentlig ikke ord.
Snowblind Skrevet 10. mars 2014 #80 Skrevet 10. mars 2014 Har noen av dere sett den miniserien som var basert på The shining? evt. The shining var basert på den?Noen som vet hva den heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå