AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har vært på to prøvetimer å prøvd kjole, uten å finne den perfekte.. Synes det er litt ekkelt å dra å ikke finne noen, så da tenkte jeg at jeg kan spørre her etter tips først - og heller oppsøke de som evt har disse merkene Føler liksom litt presset på meg til å kjøpe kjole hver gang jeg prøver, men jeg vil jo gjerne være helt fornøyd. Så det jeg ser for meg er en "prinsessekjole", a linjet med masse tyll og kanskje strass eller blonder på overdelen.. gjerne hjerteformet Håper noen har tips Anonymous poster hash: 7aa83...a25
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Se på finn.no, og se gjennom kolleksjonene til de ulike designerne; Pronovinas, Mori Lee, Maggie Sottero.. ikke vanskelig å finne en slik type kjole du beskriver Feks: http://fashionably-yours.com.au/beverly-tulled-ballgown-wedding-gown-by-mori-lee/ Anonymous poster hash: 4fbbc...85b 1
Gjest Groupon Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Skjønner hva du mener! Jeg endte opp med en kjole som jeg kun synes var ok... Ville ikke være vanskelig liksom etter å ha prøvd så mange! Skjønner nå at jeg skulle vært bedre forberedt og satt mine ønsker først i sentrum ! Jeg har nå kjøpt ny kjole og er godt fornøyd! Lykke til og husk at det er DU som skal være fornøyd og de som selger brudekjoler får bare innfinne seg med at de ikke alltid får solgt en kjole😊 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Google pronovias duquesa 2013 Hva synes du om den da?Anonymous poster hash: dff31...13f
taliee Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Enig Groupon, utrolig vanskelig! Bra du har funnet den rette da Jeg skal lete som en gal..må vel dra til enda en ny salong nå da, tør ikke dra til de jeg har vært hos.. Google pronovias duquesa 2013 Hva synes du om den da?Anonymous poster hash: dff31...13f Den var fin, men jeg likte ikke at den er langermet, vil helst ha en hjerteformet/tube.. men ellers var den fin
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 So flere har nevnt, pronovias har utrolig flotte kjoler! 1
super-ida Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Pronovias barocco og alcanar er jo fine kjoler i mine øyne..... men kanskje litt "oppbrukte" hehe! Google weddingdress og trykk på bilder, så kommer det jo opp uendelig med kjoler du kan titte og sikle på.....!
super-ida Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Her er tre forslag..... Uten at jeg vet hva de heter hehe! Fant bare tre random i inspo-mappa mi 1
Anehan Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Maggie sottero - taleigha. På bildet på nettsiden til MS ser den litt "stiv" ut syns jeg, i forhold til hvordan den er i virkeligheten. Jeg endte opp med denne og den er bare så fantastisk nydelig. 😍
taliee Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Maggie sottero - taleigha. På bildet på nettsiden til MS ser den litt "stiv" ut syns jeg, i forhold til hvordan den er i virkeligheten. Jeg endte opp med denne og den er bare så fantastisk nydelig. Den var veldig fin! Så finere ut da jeg googlet den enn på siden til Maggie Sottero, så litt annerledes ut nede? Jeg vil også gjerne ha litt bling-bling, så jeg glemte å skrive det
Anehan Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Den var veldig fin! Så finere ut da jeg googlet den enn på siden til Maggie Sottero, så litt annerledes ut nede? Jeg vil også gjerne ha litt bling-bling, så jeg glemte å skrive det Ja, jeg føler også at den er veldig annerledes der. Jeg prøvde den på med et belte med masse diamanter på, istedenfor det rosa-lignende belte som er på, og det var det som ble avgjørende for min del. Nyyyydelig ble den altså!! 😃 God å ha på seg er den også! 😃
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Selv om den kanskje er litt "oppbrukt" som nevnt ovenfor, var jeg veldig fornøyd med min Pronovias alcanar. Både blonder, tyll, hjerteformet utringning og a-form Det går også an å bruke et bånd med strass e.l. i livet for å tilføre litt bling - sjekk google for eksempler Anonymous poster hash: 9eed4...9d8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 http://www.pronovias.co.uk maaange nydelige kjoler! Anonymous poster hash: f812b...410
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Selv om den kanskje er litt "oppbrukt" som nevnt ovenfor, var jeg veldig fornøyd med min Pronovias alcanar. Både blonder, tyll, hjerteformet utringning og a-form Det går også an å bruke et bånd med strass e.l. i livet for å tilføre litt bling - sjekk google for eksempler Anonymous poster hash: 9eed4...9d8 Veldig oppbrukt ja ... finnes finere kjoler synes jeg, som er mer spesielle enn Pronovias alcanar, eller dagen som likner men har mer hjerteutforming. Men liker nok Mori Lee bedre enn Pronivias. Anonymous poster hash: 4fbbc...85b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Vurdert J'aton ?? Anonymous poster hash: f812b...410
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Blue By Enzoani <3 Anonymous poster hash: ec933...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå