Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jacob
Skrevet

Hva er viktigst for deg: Sex eller kjærlighet?

En hypotetisk situasjon: Du må velge mellom enten å ha en kjæreste som du elsker og som elsker deg men som du ikke kan ha sex med, eller å ha en elsker som du kan ha all den sex`en du vil med men uten at der er noen som helst slags kjærlighet mellom dere. Hva velger du?

Har inntrykk av at de fleste ønsker å innbille andre at de verdsetter kjærlighet høyere enn sex, men....vet ikke om jeg helt tror på det.

Selv ville jeg uten tvil ha valgt å ha en elsker!

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hvis jeg måtte ha tatt en sånt valg, hadde jeg hoppa ned fra tiende etasje eller noe....

Gjest Elenath
Skrevet
Hvis jeg måtte ha tatt en sånt valg' date=' hadde jeg hoppa ned fra tiende etasje eller noe....[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Tja, si det du.

Kommer jo også ann på hvordan du definerer "ikke kan ha sex med"

Ren penetrering? Eller all slags sex-kontakt?

Sex er for meg veldig viktig, men det er kjærligheten også.

Kjærligheten uten den rene penetreringen kunne jeg fint klare meg med - det skulle ha gått kjempefint, siden det er så mye mer som er viktig.

Jeg tror ikke jeg kunne ha "levd lenge" på et elsker-forhold med bare sex og ingen følelser.

Jeg tror kjærligheten er viktigere (og sterkere)

Gjest jacob
Skrevet
Kommer jo også ann på hvordan du definerer "ikke kan ha sex med"

Ren penetrering? Eller all slags sex-kontakt?

All kontakt som du selv vil definere som sex.

Skrevet

All kontakt som du selv vil definere som sex.

Med partneren, eller også med "seg selv"?

Gjest jacob
Skrevet
Med partneren, eller også med "seg selv"?

Med partneren.

Skrevet

Da så - da hadde jeg valgt kjærligheten.

(for sex'en skulle jeg da vel ha klart på andre måter) :wink:

Skrevet

Jeg ble singel for et halvt år siden, og det jeg savner mest er ikke sex'en men kosen. Ligge på brystet, holde i hånden, klemme osv. Så lenge jeg kunne fått det hadde jeg klart meg uten sex hvis jeg ikke hadde annet valg (selvom Sex er KJEMPEGODT)

Gjest Kvinne 30
Skrevet

Jeg ville uten tvil ha valgt "kjærlighet".

Det jeg savner fra mitt forrige samboer-forhold er ikke samleiene/sexen, men kosen, kyssene, omtanken, strykingen over håret, omsorgen, å bli tullet inn i dynen til søvn, å bli stellet med når jeg har influensa, den daglige omtanken og det at han brydde seg om meg.

Sex'en kom bare som en slags bieffekt av forholdet, på toppen, liksom.

Klart sex er deilig og en naturlig del av et forhold, men hvis jeg må velge, er det ikke vanskelig å velge en omtenksom og kjærlig partner som holder rundt meg.

Jeg savner faktisk mest alle de lange klemmene/kos.

PS! Spør du pga. filmen i går med Barbara Streisand i "Speilets to ansikter"? :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde valgt kjærligheten, for det er utrolig mye en kan gjøre med en vibrator :sjarmor:

Gjest jacob
Skrevet
PS! Spør du pga. filmen i går med Barbara Streisand i "Speilets to ansikter"?

Nei da, såg ikke den, så har ikke noe med den å gjøre.

Gjest gjesten
Skrevet

Ville aldri klart å følt langvarig kjærlighet til en jeg ikke kunne ha sex med.

Det er spunnet i hverandre. Blir det ene borte, faller det andre bort. Om ikke plutselig, så gradvis.

Da er det sannelig ingenting igjen.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg trenger ikke elske, være glad i er fint for meg, så der har du svaret ditt >;D

Skrevet

Jeg har levd i et forhold som var tilnærmet uten sex. Og det var ikke mangelen på sex som gjorde at det forholdet tok slutt, selv om det til tider var veldig frustrerende å leve slik. Jeg ville definitivt valgt kjærlighet. Men heldigvis er det et hypotetisk spørsmål. Det er ytterst sjelden det er nødvendig å leve i et kjærlighetsforhold uten at sex er inkludert. (Og jeg har brukt opp ikke-sex-i-forholdet-kvoten!!!)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg vet at jeg aldri kunne levd lykkrlig uten å föle kjärlighet til den jeg har sex med. Derfor så er det bedre å bare föle kjärlighet! Uten sex. Den tiden det er mulig. For kjärlighten mellom to dör sakte ut om man ikke lar den vokse.-Så spörsmålet ditt er ju meget hypotetisk og derfor umulig å gi ett godt svar. For oss vanlig dödlige iallefall

Gjest Anonymous
Skrevet

kjerlighet! dama mi gjorde det slutt for non uker siden, og jeg har ikke tengt på sex et sekund etter at hun gjorde det slutt.

alt jeg vil er å være sammen med henne, gjøre alt det koselige vi brukte å gjøre.holde rundt hverandre, stryke og kose på hverandre, ligge og slappe av, bare ligge og se på det fantastisk nydelige ansiktet hennes!

savner henne utrolig masse!

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...