AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Del Skrevet 8. mars 2014 Ja, jeg er så heldig at jeg har fått appelsinhud på armene(!!) etter svangerskap. Nå er jeg gravid igjen og på grunn av et komplisert sykdomsbilde kan jeg ikke trene og få puls over 140. Regner med at det er dødfødt å prøve og slanke armene NÅ, men tar gjerne i mot tips for effektiv trening av armer allikevel. Jeg har for øvrig i alle år (nesten i hvert fall) vært ganske veltrent, men har alltid hatt problemer med å definere armene. Uff. Har lyst til å gå i hi. Cellulitter på bena kan jeg tåle, men når de kommer på overkroppen også er det aldri mer strand eller bare armer.Anonymous poster hash: b3c0a...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 9. mars 2014 #2 Del Skrevet 9. mars 2014 Ikke at det er det du spør om, men har du forsøkt andre ting for å redusere cellulitter? Jeg tenkte å prøve sånn "cupping" med silikon fremover - er spent på om det fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KissKissBang Skrevet 9. mars 2014 #3 Del Skrevet 9. mars 2014 Dypvevsmassasje kan hjelpe. Med krem som inneholder koffein, det setter igang blodsirkulasjonen. Appelsinhud oppstår gjerne fordi det er lite sirkulasjon i området og fettet hoper seg opp og danner appelsinhud. Men det gjør vondt og krever at man er hardhendt. Ellers foreslår jeg tricedips og pushups, selv om det kanskje ikke er de rette øvelsene for deg nå. De er veldig effektive på appelsinhud, grevinneheng og oppstramming av overarmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 9. mars 2014 #4 Del Skrevet 9. mars 2014 Det eneste som vil hjelpe er at du går ned i vekt rett og slett... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 10. mars 2014 #5 Del Skrevet 10. mars 2014 Det kan godt hende det er keratosis pilaris, det er kjempevanlig og har ingenting med vekt å gjøre. Det som har hjulpet meg er å få i seg nok sunt mettet fett + vitamin A (pga dette har med keratinisering å gjøre), smøre på kokosolje som fuktighet, og å bruke kroppsskrubb/tørrbørsting jevnlig. Det har betydelig dempet det i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå