AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Nå blir jeg sikkert halshugd her, men likevel, vil gjerne høre andres meninger. Har hatt tredje daten med en mann jeg liker godt, pga jobb treffes vi kun en gang pr uke. Har prøvd å få ham til å overnatte, men det har funket dårlig, nå siste gang sa han "jeg vil alt eller ingenting fra deg" og " jeg har ikke sex etter kun et par dater". Jeg mister tålmodigheten her, og tenker han må være aseksuell, men når vi kysser er det tydelig at han har en erigert penis. Jeg er ikke vant til dette, alltid hoppet til køys med eksene mine med en gang, og ærlig talt frustrert. Nå skrev han til meg etter tredje date at han begynte å bli forelsket. Hva er med denne fyren, begynner å tenke at han er jomfru eller noe.. Jeg vil ihvertfall snart sex..Anonymous poster hash: 01de7...519
Timza Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Han prøver bare å imponere deg ved å si at han kan vente. Med andre ord, han liker deg ganske godt. Vil du ha sex, så klarer du nok å få det ut av han. 7
Gjest Halvor Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Garantert, om han holder tilbake er det for å imponere slik som han ovenfor sier. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Du er bare nødt til å få fram at dåsa di, ja den, den må mates. Anonymous poster hash: 6af81...e25 1
Gjest Tingelinling Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Hva med å bare respektere at han ikke vil ha sex? 3
Meline37 Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Nå blir jeg sikkert halshugd her, men likevel, vil gjerne høre andres meninger. Har hatt tredje daten med en mann jeg liker godt, pga jobb treffes vi kun en gang pr uke. Har prøvd å få ham til å overnatte, men det har funket dårlig, nå siste gang sa han "jeg vil alt eller ingenting fra deg" og " jeg har ikke sex etter kun et par dater". Jeg mister tålmodigheten her, og tenker han må være aseksuell, men når vi kysser er det tydelig at han har en erigert penis. Jeg er ikke vant til dette, alltid hoppet til køys med eksene mine med en gang, og ærlig talt frustrert. Nå skrev han til meg etter tredje date at han begynte å bli forelsket. Hva er med denne fyren, begynner å tenke at han er jomfru eller noe.. Jeg vil ihvertfall snart sex..Anonymous poster hash: 01de7...519 Han har vel samme mening som meg..... Han vil teste personligheten og kjemien før han har sex, fornuftig av ham. En kan ikke ha sex med alle.. og en bør kjenne hveandre godt før en har det. Det har ihvertfall jeg erfart er best.. jeg vil ikke bare hoppe i sengen med feile personer igjen. Det er så unødvendig. Klokt av ham! 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Han har vel samme mening som meg..... Han vil teste personligheten og kjemien før han har sex, fornuftig av ham. En kan ikke ha sex med alle.. og en bør kjenne hveandre godt før en har det. Det har ihvertfall jeg erfart er best.. jeg vil ikke bare hoppe i sengen med feile personer igjen. Det er så unødvendig. Klokt av ham! Jeg er mann og har kommet frem til det samme selv pga. Dårlige erfaringer. Egentlig litt synd at sex skal være så viktig så tidlig, for det gjør at man glemmer å bli kjent med hverandre og så får man seg en på trynet etter en måned eller tre i stedet :-p.Anonymous poster hash: fda99...724 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Nå blir jeg sikkert halshugd her, men likevel, vil gjerne høre andres meninger. Har hatt tredje daten med en mann jeg liker godt, pga jobb treffes vi kun en gang pr uke. Har prøvd å få ham til å overnatte, men det har funket dårlig, nå siste gang sa han "jeg vil alt eller ingenting fra deg" og " jeg har ikke sex etter kun et par dater". Jeg mister tålmodigheten her, og tenker han må være aseksuell, men når vi kysser er det tydelig at han har en erigert penis. Jeg er ikke vant til dette, alltid hoppet til køys med eksene mine med en gang, og ærlig talt frustrert. Nå skrev han til meg etter tredje date at han begynte å bli forelsket. Hva er med denne fyren, begynner å tenke at han er jomfru eller noe.. Jeg vil ihvertfall snart sex..Anonymous poster hash: 01de7...519 Godt å se at det fortsatt finnes sånne menn. Man begynner nesten å miste troen etter enkelte innlegg her. Anonymous poster hash: 53602...07d 5
Gjest Linneah2013 Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Nå blir jeg sikkert halshugd her, men likevel, vil gjerne høre andres meninger. Har hatt tredje daten med en mann jeg liker godt, pga jobb treffes vi kun en gang pr uke. Har prøvd å få ham til å overnatte, men det har funket dårlig, nå siste gang sa han "jeg vil alt eller ingenting fra deg" og " jeg har ikke sex etter kun et par dater". Jeg mister tålmodigheten her, og tenker han må være aseksuell, men når vi kysser er det tydelig at han har en erigert penis. Jeg er ikke vant til dette, alltid hoppet til køys med eksene mine med en gang, og ærlig talt frustrert. Nå skrev han til meg etter tredje date at han begynte å bli forelsket. Hva er med denne fyren, begynner å tenke at han er jomfru eller noe.. Jeg vil ihvertfall snart sex..Anonymous poster hash: 01de7...519 Han tar deg seriøst, er ikke det bra da?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Haha, så typisk. Har møtt mange sånne menn i det siste. 1) De prøver å imponere, prøver å skille seg selv ut med å være spesielle. Selv de som HAR one night stands ofte sier de IKKE pleier å ha det, fordi de vil ikke virke dårligere enn deg. MINDGAMES. 2) Noen sier det fordi de vil at DU skal mase, de vil frustrere deg. Noen forskrudde individer får til og med ego-kick av å avvise en de holder på med. MINDGAMES. 3) Så har du de som utsetter fordi de har en seksuell dysfunksjon av noe slag. Det kan være store problemer med for tidlig utløsning, eller de sliter med at de mister potensen etter hvert. Disse er veldig nøye på å ha sikret seg et forpliktende forhold først, så de ikke skal bli avvist og ydmyket når det uunngåelige skjer. Anonymous poster hash: bd168...166 1
Meline37 Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er mann og har kommet frem til det samme selv pga. Dårlige erfaringer. Egentlig litt synd at sex skal være så viktig så tidlig, for det gjør at man glemmer å bli kjent med hverandre og så får man seg en på trynet etter en måned eller tre i stedet :-p.Anonymous poster hash: fda99...724 enig. Jeg har utifra erfaringen jeg har fått oppleve at det er så mye annet enn sex som betyr noe. Jeg blir engstelig når noen prøver seg tidlig, for jeg vet at da blir det mulig bare med sex, og ikke det jeg søker. Jeg søker ikke bare sex. Da jeg ble singel etter et langt forhold for to år siden så var jeg veldig nysgjerrig på å ha sex tidlig. Nå er jeg helt allergisk det å ha sex med det første. For jeg gidder ikke å gå igjennom alle jeg klaffer i starten med. Jeg kjenner de ikke! Og det tar tid...ihjertfall når jeg møter dem via nettkanaler. Men om jeg hadde møtt de via jobb eller annet ville jeg også ventet med sex. De som ikke aksepterer det synet mitt der får bare gå. Jeg verdsetter meg selv såpass høyt at jeg vet at annet blir feil. Bli kjent, føle seg trygg først! 1
Meline37 Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Godt å se at det fortsatt finnes sånne menn. Man begynner nesten å miste troen etter enkelte innlegg her. Anonymous poster hash: 53602...07d enig!. Jeg er fullt klar over at mange menn er løse, så min date får holde ut og ikke ha sex før jeg har full tro på at han er mannen som er verdt å satses på.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 enig!. Jeg er fullt klar over at mange menn er løse, så min date får holde ut og ikke ha sex før jeg har full tro på at han er mannen som er verdt å satses på. Men sex er jo en del av det å bli kjent. Jeg vil si at seksuell kjemi teller minst 50 % i et forhold. Jo, en mann kan være en bestevenn å snakke med, men det hjelper ikke så lenge det ikke er full tenning i senga. Anonymous poster hash: efe87...736
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 enig!. Jeg er fullt klar over at mange menn er løse, så min date får holde ut og ikke ha sex før jeg har full tro på at han er mannen som er verdt å satses på. Jeg tror en grunn til at du har vært ekstra uheldig med useriøse menn, er at du har barn. Det skal litt til før en mann vil satse fullt ut på en dame med barn. Og er du veldig fin å se på, så vil han nok benytte sjansen til å ha sex med deg selv om han ikke er interessert i å gå inn i et seriøst forhold. Så jeg tror det kan være lurt for deg å satse på menn som har barn fra før selv, for da ser de ikke på det at du har barn som et stort hinder. Anonymous poster hash: efe87...736
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Men sex er jo en del av det å bli kjent. Jeg vil si at seksuell kjemi teller minst 50 % i et forhold. Jo, en mann kan være en bestevenn å snakke med, men det hjelper ikke så lenge det ikke er full tenning i senga.Anonymous poster hash: efe87...736 Enig i dette, jeg klarer ikke helt utvikle følelser før sexen er på plass. Og mister litt interessen.Anonymous poster hash: 01de7...519
Kreps1 Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Det virker som om mange tror at gutter sex-maskiner, som uansett vil ha sex, uansett tid, sted og sitasjon. Tro det eller ei, gutter er forskjellige. Noen foretrekker å vente litt med sexen, akkurat som mange jenter gjør. Ser for meg en tråden "Jente vil ikke ha sex etter 3 dater! Hun gjør det nok bare for å imponere, drive MINDGAMES eller har nok en seksuell dysfunksjon av noe slag." Man ville blitt halshugd her inne av mindre. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Problem: Menn vil bare ha sex. Problem: Menn vil ikke ha sex. Løsning: Kjemisk lobotomering av alle menn slik at kvinner kan ta valgene for oss. Anonymous poster hash: ad85b...549
Gjest Runforit Skrevet 9. mars 2014 #19 Skrevet 9. mars 2014 Sex første gang er sjeldent ufattelig bra. Å bli kjent med hverandre i sengen er en prosess og med tiden blir det bare bedre og bedre fordi man vet akkurat hva den andre liker. Jeg venter alltid med sex da jeg må ha følelser for den jeg ligger med. Ventet over 3 med mannen. Første gang var absolutt bra, men kan ikke sammenlignes med hvordan det ble 6 mnd etter når vi virkelig var blitt kjent med hverandre både i og utenfor sengen
LedigNavn Skrevet 9. mars 2014 #20 Skrevet 9. mars 2014 Du er bare nødt til å få fram at dåsa di, ja den, den må mates. Anonymous poster hash: 6af81...e25 Hadde du gitt lignende råd til en mann dersom han sutret over at kvinnen han dater ikke ønsker å ha sex etter kun tre dater? Tviler på det. Mulig jeg er gammeldags, men i min verden er det normalt å bli kjent før man ligger sammen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå