Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge hatt ett godt øye for en god vennine av meg. I kveld tok jeg steget og inviterte henne med ut på byen. Og hun svarte ja!

Vel... enn så lenge hang vi nå sammen på et par utesteder... Etterhvert gikk vi til nattklubben. Vi kysset kort mellom oppholdet. Den nydelige kroppen hennes tett inntil min... Jeg trodde jeg var i himmelen!

Vel ute på dansegulvet kommer en eller annen slask med sleik og stjeler hun fra meg. Faktisk begynner de å tørrpule hverandre og det neste jeg vet skal hun dele taxi med ham... Og jeg er bare så knust. Føler meg mindre verdt en daxen han derre karen bruker i håret sitt. Uansett så klarer jeg ikke å tro hva jeg har stelt i stand her, om jeg bare var sterkere av meg... *griiin*

Så nå sitter jeg her igjen mutters alene. Følte liksom hele kvelden min ble ødelagt av dette, også på denne måten da.

Huff... hvorfor gjør dere kvinnfolk slike ting mot oss ærlige, redelige menn?

Anonymous poster hash: 8101a...d10
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig og redelig?

Du har hatt et godt øye til henne lenge og aldri gjort noe med det? Da ender du opp som bare en venn. Tror du vi kan lese tankene dine? Nei, vil du ha henne så må du oppføre deg som om du vil ha henne som mer enn en venn. Hvordan kan hun vite at du ønsker mer fra henne når du ikke viser det?

• Liker 3
Skrevet

Du åpner innlegget med å fortelle at du har hatt et godt øye til en venninne av deg. Det er nok der problemet ligger. Hvis du anser henne som venninna di, er det ganske trolig at hun ser på deg som kompisen hennes.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du inviterte henne ut på byen? Du bør heller invitere henne ut på middag og legge fram dine ønsker der. Det er useriøst å invitere en date ut på byen samme kveld.

Anonymous poster hash: a67fd...50b
  • Liker 6
Skrevet

Det har hendt at en fyr jeg jobbet med før var interessert i meg(fikk vite det lenge etter)men han viste det aldri,så hvordan kunne jeg respondere på det da når jeg trodde han bare så meg som en vennine? Hadde han gitt uttrykk for det,så hadde jeg vært mottakelig for det,men siden han bare behandlet meg som venn så ble det ikke noe mer enn vennskap.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ærlig og redelig?

Du har hatt et godt øye til henne lenge og aldri gjort noe med det? Da ender du opp som bare en venn. Tror du vi kan lese tankene dine? Nei, vil du ha henne så må du oppføre deg som om du vil ha henne som mer enn en venn. Hvordan kan hun vite at du ønsker mer fra henne når du ikke viser det?

give him a break da det er ikke så lett å bare si rett ut at man liker noen
  • Liker 5
Skrevet

Fortsatt så oppfører man seg ikke sånn når man har avtale med å være sammen med noen på byen eller andre steder. Det der var direkte kvalmt og usmakelig av jenta. Men viste jo tydelig hvordan hun var

• Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet

Du åpner innlegget med å fortelle at du har hatt et godt øye til en venninne av deg. Det er nok der problemet ligger. Hvis du anser henne som venninna di, er det ganske trolig at hun ser på deg som kompisen hennes.

har ikke noe med at han bare ser henne som en venn. De ER venner. Har du hørt om at det går sn å forelske seg i noen som bare var venn først?
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du inviterte henne ut på byen? Du bør heller invitere henne ut på middag og legge fram dine ønsker der. Det er useriøst å invitere en date ut på byen samme kveld.

Anonymous poster hash: a67fd...50b

Enig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff... hvorfor gjør dere kvinnfolk slike ting mot oss ærlige, redelige menn?

Dere kvinnfolk???

Var bare daten som sviktet deg på dansegulvet, ikke alle oss andre.

Anonymous poster hash: 0a28d...427

• Liker 5
Skrevet (endret)

har ikke noe med at han bare ser henne som en venn. De ER venner. Har du hørt om at det går sn å forelske seg i noen som bare var venn først?

Det er vel egentlig ikke særlig nødvendig å drive å spekulere i det nå. Jeg tolker det i alle fall som et ganske tydelig tegn at hun ikke er interessert når hun drar hjem med en annen fyr mens de er på byen sammen. Men samtidig kan det bare bety at venninna til TS aldri har sett på TS på den måten, da hun alltid har gått ut fra at dem var venner og ikke noe mer. Dersom TS åpner seg opp for venninna og forklarer hva han egentlig føler (på et mer riktig sted enn på byen), kunne det kanskje åpnet for at venninna så TS i et nytt lys?

Det er i alle fall verdt et forsøk....

Endret av Chien
AnonymBruker
Skrevet

Men.... men... hun kysset meg joh... Hvorfor kysset hun meg hvis hun ikke er interessert.

Så slemt gjort.

• Liker 2
Skrevet

Men.... men... hun kysset meg joh... Hvorfor kysset hun meg hvis hun ikke er interessert.

Så slemt gjort.

Forklar kysset. Lidenskapelig, langsomt på munnen med tunge, eller bare et kjapt "nuss" på munnen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forklar kysset. Lidenskapelig, langsomt på munnen med tunge, eller bare et kjapt "nuss" på munnen?

Var kanskje litt kjapt.... men kyss er kyss og var ikke tvil at om hva jeg er interessert i.

• Liker 1
Skrevet

Var kanskje litt kjapt.... men kyss er kyss og var ikke tvil at om hva jeg er interessert i.

Hmmm. Merkelig. Var det hun eller du som tok initiativ til kysset?

AnonymBruker
Skrevet

Så slemt gjort.

Enig i at det var dårlig gjort.

Men du høres veldig ung ut så jeg ville prøvd å ikke ta det så tungt. Du har tiden for deg og det finnes mange søte jenter der ute.

Anonymous poster hash: 0a28d...427

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Merkelig. Var det hun eller du som tok initiativ til kysset?

KØDDER DU ELLER? :S

Det der er ikke morsomt... for the record så var det meg. Men hun sa ja.

• Liker 1
Skrevet

True story...

post-56261-0-26511600-1394242206_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

KØDDER DU ELLER? :S

Det der er ikke morsomt... for the record så var det meg. Men hun sa ja.

Hæ... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...