AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Hei, Jeg trenger virkelig hjelp! Jeg har holdt på med en gutt nå i litt over et år, problemet er at vi kun har møttes når han er full. Han vil ha meg på besøk med en gang han har alkohol i blodet, og da ringer og tekster han. Han har ALDRI spurt meg om å finne på noe i edru tilstand. Han har aldri spurt meg på middag, kino eller lignende. Når han er full åpner han seg, men ellers har han vanskelig for å snakke om litt dypere ting. Alikevell skal han snakke med meg hver dag, men vi har liksom ikke så mye å snakke om, da vi ikke har så mange minner sammen - utenom på nattestid. Det er begrenset hvor mye vi kan snakke om det. Hva skal jeg tenke? Jeg har åpnet meg flere ganger og forklart at jeg ikke kan ha det sånn og at det beste er å avslutte- noe han er "enig" i hver gang, helt til helgen å han blir full å ringer. Problemet er at han er helten min og jeg klarer aldri å si nei til han. Han vil jo ha kontakt med meg siden han vil snakke hver dag? Men hvorfor vil han ikke være med meg i hverdagen? Hvorfor prioriterer han heller fylla med gutta i steden for en kveld med meg? Dette tærer på meg, da jeg setter alt tid side for han. Jeg begynner å bli psykisk sliten. Jeg er utrolig glad i han, men fortjener jeg dette? Jeg hadde tatt imot en kule for han, men jeg vet ikke om det går andre veien? Har noen her noen lignende erfaringer? Hva skal jeg gjøre? Hilsen frustrert sliten jente. Anonymous poster hash: 999e7...e66
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Gå videre. Vil du ikke heller være noens kjæreste enn noens hull? Anonymous poster hash: d64d5...4f8 1
Baremeg123 Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Selvfølgelig vil jeg det. Men betyr det at han ikke egentlig vil noe mer med meg?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Hvis du har tatt det opp med ham og han fremdeles ikke vil behandle deg ordentlig, hva tror du? Anonymous poster hash: d64d5...4f8
Baremeg123 Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Men han behandler meg så fint når vi er sammen og han spør meg hver dag om hvordan jeg har det (jeg vet jeg høres ut som en hjernevasket tøffel) og det er det son plager meg, at jeg er så langt nede og mistet stoltheten. Men er han mr. Right skal man vel kjempe litt? Eller må jeg rett å slett innse at hvis vi er ment to be, så hadde det skjedd for lenge siden?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Han bruker deg jo bare for sex. Anonymous poster hash: d64d5...4f8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Når en gutt/mann tar kontakt KUN når han har alkohol/rus i blodet, så er han USERIØS og bruker deg. Er han seriøs finner han på årsaker til å kontakte deg i det daglige, med kino, middag, turer osv. Han her kan du bare dumpe. Anonymous poster hash: 397c9...b0c
Baremeg123 Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Tusen takk for svar! Jeg trenger å høre dette å åpne øynene! Jeg er ellers full av stolthet, men mistet det helt ovenfor han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå