Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse nye jeans'a fra Cubus med push-up effekt? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, på reklamen ser de ut som det er sinnsykt korte i beina. Kommer til å sjekke det ut selv... Lurer også på åssen de ser ut etter en vask eller to.

Endret av Wonders
AnonymBruker
Skrevet

Nei! :(

Anonymous poster hash: 2b6da...955
AnonymBruker
Skrevet

superbra, men litt store i sørrelsen

Anonymous poster hash: de0ae...bcc
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Link? Skeptisk til jeans fra cubus merker jeg, jeg er så snobbete at jeg foretrekker merker. Men kanskje disse er verdt en prøvings likevel? Ræva mi kan gjerne pushes opp litt. :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Link? Skeptisk til jeans fra cubus merker jeg, jeg er så snobbete at jeg foretrekker merker. Men kanskje disse er verdt en prøvings likevel? Ræva mi kan gjerne pushes opp litt. :P

Faktisk er ikke Cubus sine jeans så ille. :) Mange av modellene er både fine og gode.

Anonymous poster hash: caaee...139

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk er ikke Cubus sine jeans så ille. :) Mange av modellene er både fine og gode.

Henger meg med her, altså :Nikke:

Anonymous poster hash: 64168...7ab

Skrevet

Hva er push-up bukse? Bare jeg som stusser litt over dette?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

superbra, men litt store i sørrelsen

Anonymous poster hash: de0ae...bcc

Klær på Cubus er alltid stor. Man kan som oftest gå ned en størrelse.

Anonymous poster hash: fb653...3fb

Skrevet (endret)

Nei, men har tenkt til å kjøpe de selv. Nettopp det at de er så korte i beina er superbra for mine 156 ;)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm disse må jeg sjekke ut. Jeg liker Cubusbuksene bedre enn f.eks H&M, da strechen i de gjerne er mye bedre.

Anonymous poster hash: d1b02...908
Skrevet (endret)

Da bruker du unødvendig mye penger på noe du kan få like bra til langt under halve prisen.

Kjøper svarte highwaist-jeans kun fra Cubus. De sitter som støpt, holder fasongen og er utrolig behagelige å ha på seg. Kjøper ikke overdeler på Cubus, men buksene er amazing!

Endret av Infinite
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan holder disse cubus-buksene fargen?

Jeg synes nesten er umulig å finne bukser som ikke har tapt seg etter en vask.

Anonymous poster hash: e2ad1...755
Gjest crazycatlady
Skrevet

Da bruker du unødvendig mye penger på noe du kan få like bra til langt under halve prisen.

Kjøper svarte highwaist-jeans kun fra Cubus. De sitter som støpt, holder fasongen og er utrolig behagelige å ha på seg. Kjøper ikke overdeler på Cubus, men buksene er amazing!

Er jo det jeg mener, at de kanskje er verdt en prøvings. :) Men fins push up buksene med normalt/lavt liv? Liker ikke highwaist. Samtidig skal de ikke være for lave heller. Kjøpet singleter på cubus jeg, de er gode. Men har ikke noe annet derfra.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig. Jeg har yndlingsdongery fra Cubus, faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan funker denne push up greia, innlegg i rumpedelen eller?

Anonymous poster hash: ab9da...9ea

Skrevet

Jeg syns lommene på alle cubusbukser er stygge, er som regel for små. Da blir jo bare en litt bred rumpe framhevet, push up eller ei. Men jeg må jo sjekke de ut da. :)

Skrevet

Raskt søk på google:

http://www.kk.no/mote/n%C3%A5-f%C3%A5r-du-jeans-med-push-26308

Anonymous poster hash: 8adae...8e0

Tror ikke de push-up buksene er noe for meg gitt.. cubus-jeans ser alltid rar ut på meg, lommene blir for høyt oppe, og det ser ikke bra ut for oss som allerede har godt med rumpe.

Synes heller den superstretchy fra never denim var mer interessant, noen som har prøvd de? Ser behagelig ut med så mye stretch, men ser for meg at de må da lett bli for løs..?

Ellers er min personlige billig-jeans favoritt faktisk lindex, noen av modellene der sitter som støpt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...