Gå til innhold

Det gjør så vondt. Kan noen dytte litt vett i skallen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er at jeg har falt pladask for en jeg jobber sammen med av og til, og på toppen av det hele er han opptatt. Med andre ord er han såklart uaktuell, men det gjør det hele enda verre at han er uoppnåelig.

Hele tiden tenker jeg på han. Ved hvert eneste gjøremål i løpet av dagen tenker jeg alltid på han i samme ærend. "Hvordan ville han gjort det, tror du han pleier å..." osv. Jeg har nok klart å bygge opp en illusjon om hvordan han er. Det verste er at jeg liker å tenke på han, samtidig som det stikker veldig å "savne" han. Hadde han visst om dette, ville han blitt vettskremt. Jeg skremmer meg selv også.

Han er så god. Han bygger meg opp og gir meg selvtillit, lar meg aldri si noe negativt om meg selv. Av og til føler jeg han smører litt på også, og lurer på hva som ligger bak. I tillegg har han bedt om å jobbe mer sammen i fremtiden. Jeg er ikke spesielt god i det jeg driver med heller, så det at han spør både forundrer og smigrer meg.

Kroppsspråket hans har avslørt at han kanskje ikke har så mye mot meg heller. Han er iallefall tydelig nervøs og når jeg uventet går forbi, slutter han å snakke midt i samtale med andre. Og jeg skvetter flere meter bare jeg får øye på han. Jeg ser det i øynene hans at det er noe der. Det gjør følelsene bare verre.

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skriver det siste over her når det ikke kan skje noe. Han har dame og jeg vil bare komme over han. Han er en veldig opptatt fyr også. Skulle ønske det ikke var så vanskelig. Jeg føler meg så ensom...

Anonymous poster hash: fc76f...7ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt: Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 9f358...e9f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opptatte folk kan tas....

Anonymous poster hash: a2c21...8c0

Skrevet

Enkelt: Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 9f358...e9f

Så konstruktivt...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert noen her som har vært i samme situasjon. Det begynner å tære skikkelig på, så jeg blir glad for alle råd.

Skrevet

Er han opptatt så er han opptatt. Du skriver at du føler deg ensom, men det må du nok løse på annet vis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han opptatt så er han opptatt. Du skriver at du føler deg ensom, men det må du nok løse på annet vis.

Enig i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...