AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 jeg har i det siste kikket litt på min kjærestes iphone. han har omtrent daglig kontakt med sin exkone... det er omtrent to år siden det ble slutt mellom dem. vi bor alle i samme by, og byen er liten. jeg og exen hans har ikke blitt presentert for hverandre ennå. meldingene fra henne er typ slike: jeg så deg i byen i sted... jeg savner deg og tenker på deg.... jeg bryr meg om deg og er glad i deg... kan jeg få låne 8000 kr av deg? jeg drømte om deg i natt.... kjæresten min har fortalt meg at hun har en ny samboer. hva slags menneske i et forhold skriver da slike ting til sin ex? heldigvis skriver han ikke slike kjærlige ting tilbake til henne, men er mer kald. men likevel. jeg føler henne som en trussel mot forholdet vårt. i følge min kjæreste var det HUN som ville ha skilsmisse. hvorfor skriver hun da slike ting til ham etter at det har blitt slutt og hun har fått seg en ny?? jeg syns det er respektløst mot meg og hennes nye kjæreste.... Anonymous poster hash: ec93d...6ee
Gjest TheRighteous Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor har han kontakt med henne i det hele tatt? 3
aquiz Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Det som er faren ved en eks, det vil alltid ligge en form for følelser der. Enten så stoler du på kjæresten din, ellers hva gjør du sammen med han? Har han gitt deg klare indikasjoner på at han vil dumpe deg for eksen? Om han ikke har det så legger du fra deg Tlf og koser deg med han i stedet for.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Det er uforståelig. Jeg er i et forhold til en mann som har en ex som dumpa han, men som fortsatt skriver lignende meldinger til han. Jeg forstår det heller ikke. Hun har også ny samboer, osv. Han svarer enten kaldt eller ikke i det hele tatt. Jeg tror bare disse kvinnene er ute etter oppmerksomhet, eller å ødelegge andres forhold. Forbanna irriterende, men hva kan en gjøre? Anonymous poster hash: deb66...dc0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Noen galt med psyken til disse exene. De vil ha sin nye mann men vil fortsatt holde sin ex varm. Selv om det var de som stakk vil de ikke at exen går videre. Skulle vært innlagt og lobotomert. Anonymous poster hash: 40aa2...147 2
Medusa13 Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 kanskje han av en eller annen grunn synes synd på henne. Siden hun ber om å få låne penger tenker jeg! Det kan jo hende at hun sliter litt, og han har lånt henne før og hun bruker sånne klisjeer for å fortsette å få støtte av ham. Rart med det - er ikke lett å brenne alt av broer når man har hatt en nær og lang relasjon. Men skjønner jo godt at du ikke liker dette og blir usikker. Han kan også bare være redd for å si dette direkte til henne, og svarer heller kaldt og avvisende i det håp at meldingene skal stoppe av seg selv
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Jeg fikk følelsen av at de tre første meldingene du nevner skriver hun for å smiske for økonomien sin del. Ikke at det er noe følelsesmessig aspekt bak det, men at hun trenger penger.
pølsebrød Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 hun er tydelig ute etter å bekrefte sitt grep over sin ex. hun vil gladelig gå videre inn i et nytt forhold men hun vil at sin ex fortsatt skal lyste etter henne. og om mongoen er så dum at han "låner" henne penger, blir hun bare glad til. enn om hennes nåværende type fikk høre at dama hans får penger fra sin ex? hva ville det gjort med hans ego? hans manndom? hva slags mann ville vært sammen med en kvinne som tigger om penger fra sin ex??? hva angår deg, kjære ts, får du bare velge om du klarer å være i et forhold hvor du ikke er nummer 1 kvinne i hans liv. lånte han henne disse pengene? hva svarer han på hennes "kjærlighetserklæringer"? hvis han virkelig elsket deg, ville han bedt denne babylonske skjøge om å dra til helvete og blokkere henne. men dessverre finnes det mange svake "mannfolk" der ute som ikke tør å sette grenser, for tenk om den dyrebare exen ble såret. you see? hun kommer først. fortjener du ikke en mann som kun setter DEG og dine følelser øverst? fortjener du ikke bedre?
Gjest Blomsterert Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Hun er vant til å manipulere ham. Hvorfor stopper han henne ikke fra å sende slike meldinger? For en dott.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Hun er vant til å manipulere ham. Hvorfor stopper han henne ikke fra å sende slike meldinger? For en dott. bare en tanke..... men kanskje han fortsatt vil ha henne tilbake? det var jo tross alt hun som dumpet ham. Anonymous poster hash: 40aa2...147
Miss moneypenny Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Sånn holdt eksen til samboeren min på også, lenge lenge. Selvom hun fikk seg en ny, barn, og skulle gifte seg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Hva svarer han på disse meldingene? Har de noen grunn til å ha kontakt?( Barn, hund, hus, hytte) For meg høres det ikke normalt og sunt ut og vil ødelegge for dere på sikt. Jeg hadde ikke syntes det var ok hvis eksen til min kjæreste stadig hadde kommet med kjærlighetserklæringene etc. Anonymous poster hash: 5e5a1...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå