Gå til innhold

Er det dumt av meg å logge meg inn på datekanal mens jeg dater en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt av meg å logge meg inn på datekanal mens jeg dater en mann?

Anonymous poster hash: 48e51...a3c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dumt er det, men ikke så gale mens du dater, men er man i et forhold er det ikke akseptabelt

Anonymous poster hash: 6b8f6...5f8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei du. Bruk hodet ditt og tenk litegranne selv. Blir jo fullstendig oppgitt av alle disse "har jeg lov til ditt og datt trådene" her på KG. Hvordan hadde du reagert om du oppdaget at han du dater hadde en aktiv datingprofil mens han datet deg? OK? Om det er OK for deg, så betyr ikke det nødvendigvis at det er OK for han, men da finner dere iallefall ut at dere setter ulike grenser. Men det verste du kan gjøre er å sette begrensninger for andre som du ikke setter deg selv….. Personlig er jeg enig med personen over

Anonymous poster hash: 6b8f6...5f8
  • Liker 3
Skrevet

Enig. Bruk hodet. Hvordan hadde du likt det? Personlig hadde jeg tenkt at jeg ikke var bra nok om jeg fant det ut, og hadde dumpet fyren. Leter han videre er det jo ikke meg han vil ha.

• Liker 2
Skrevet

Men det er såklart forskjell på å ha vært på èn date, og datet over litt tid.

Skrevet

Du har lov til å gjøre akkurat hva du vil, men jeg lurer litt mer på hvorfor du har det behovet? Hva er det du føler han du dater nå mangler? Kan det være noe som kan komme etterhvert kanskje? For er man på en nettdatingside er det lett å bli oppslukt i det som kanskje kan være der, og så glemmer man hva man egentlig har i det virkelige liv.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg dater kun en om gangen. Ville ikke likt om en mann datet flere om gangen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg datet logget seg alltid på sukker rett etter at vi hadde møttes. Jeg gikk innom kun for å se om han var der, og der satt han lenge gitt..

Vi møtes ikke mer :(

Anonymous poster hash: 29ccc...1c6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du mener med "logge inn". Det er jo vanlig å bare chatte litt med folk også, så dersom man begrenser seg til det bør det ikke være et problem. Men om hun aktivt oppsøker andre menn samtidig for å avtale dates så er det for min del å gå over grensa og jeg ville nok ikke datet henne mer.

Anonymous poster hash: 427b0...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...