Cilla Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Er det noen som har handlet fra Trendy Kids (linken over her). Hvor mye må en betale i porto, og kommer det toll i tillegg?? Ser de har ammeklær der også, og mye fint til baby. Og fine priser.
Gjest Elenath Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Man må ikke betale toll når man bestiller fra norske butikker
Gjest gjesta Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Man må ikke betale toll når man bestiller fra norske butikker Trendy Kids er dansk
Gjest Elenath Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Trendy Kids er dansk OK. tenkte bare at det var norsk butikk siden det var norsk nettadresse..
mari Skrevet 1. juni 2004 #5 Skrevet 1. juni 2004 Det koster ca 330 i porto, men du trekker fra momsen, evt. må du betale toll på større ting
Cilla Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2004 330 kr i porto var mye, fant noen ammeklær jeg kunne tenkt meg, men da kan jeg like godt kjøpe de i Norge. Har sendt mail til og spurt om det samme som jeg spurte her, men har ikke fått svar.
mari Skrevet 1. juni 2004 #7 Skrevet 1. juni 2004 de har en link øverst på siden med chat med kundeservice, det var der jeg spurte. Jeg spurte for vogn, hun som svarte sa at det i utgangspunktet koster 330 kr. men var litt usikker på om det var mer når det var en så stor ting. men du kan jo spørre om akkurat det du lurer på!
Cilla Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2004 Det var den linken jeg brukte når jeg sendte mail. Får sende en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå