Sillicious Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Katta til kjæresten har ei knekt tann som jeg la merke til for flere mnd siden, da ba jeg han om å ta katta med til dyrlegen.. Mannfolk - han har selvfølgelig ikke gjort det. Men han hadde presset på tanna og sett hvordan katta hadde reagert da, ingen reaksjon altså. Hallo.. Det er den fremre lange tanna som er knekt, ganske langt opp imot tannkjøttet også. Uansett om den ikke reagerer noe om man er borti tanna så burde den til dyrlege og bli sjekket? Kan den lide uten at det vises på den?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Ja! Det må absolutt sjekkes. Det kan bli betennelse opp i roten, og dyr er svært flinke til å skjule smerte. Bare tenk på hvor vondt en liten skade som hull gjør for oss. Anonymous poster hash: bd071...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Ja, den må opereres ut. Og kjæresten din skulle vært anmeldt. Anonymous poster hash: 932cf...c23
Minya Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Det kan gå både betennelse og andre uhumskheter i en knekt tann. I verste fall må katten trekke flere tenner fordi infeksjonen sprer seg. Du får spørre kjæresten om hva han synes er best; lat mann eller kattepus som lider i stillhet til den kryper under sofaen og dør? Ta katten med til veterinæren selv og kjæresten din får værsågod å betale herligheten.
Sillicious Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2014 Var nettopp det jeg tenkte.. Tar den med selv jeg, late mannfolk. Herregud.. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå