Gå til innhold

Apple-ID-en din ble brukt i forbindelse med pålogging til FaceTime og iMessage på en MacBook Pro 13"- Hæh? O_o

Anbefalte innlegg

Gjest Peanut
Skrevet

:sjenert:

Jeg skjønner INGENTING! :cry3:

I går logget jeg meg på min Macbook Pro 13" og installerte Maverick, med alt det det medførte- inkludert at jeg måtte skrive Apple-ID'n for noe iCloudgreier. Idag på gmailen min fikk jeg følgende mail:

"Apple-ID-en din ble brukt i forbindelse med pålogging til FaceTime og iMessage på en MacBook Pro 13".

Apple-ID-en din (email) ble brukt til å logge på FaceTime og iMessage på en MacBook Pro 13" med navnet «Mitt navn MacBook Pro».

Dato og klokkeslett: 6. mars 2014, kl. 09.48 PST

Operativsystem: Mac OS X.....

Hvis du nylig logget på denne enheten, kan du se bort fra denne e-posten.

Hvis du ikke nylig logget på en MacBook Pro med Apple-ID-en din og tror at noen kan ha fått tilgang til kontoen din, må du endre passord."

Jeg endret passord, menneh... O_O

iMessage og FaceTime? O_O

PST? O_o

:flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ganske sikkert at dette er fordi disse tingene automatisk logger på eller noe. Har også fått slike etter at jeg installere Maverick og trøster meg med at så lenge det er MIN enhet som logges på og at den ligger ved siden av meg er alt ok

Skrevet

Har ikke Mac, men iPhone. Men såvidt meg bekjent er det begge deler også på macen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...