Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger venner i Oslo!

Pr dags dato kjenner jeg ingen i Oslo, jeg har ingen venner å finne på noe med what so ever...

Jeg blir gal..

Altså, jeg er ikke gal i utgangspunktet.. jeg har venner, men ingen av de bor i Oslo... De bor et godt stykke unna.. Da jeg ikke jobber i Oslo har jeg også lite kontakt med andre som bor her, noe som gjør det enda vanskeligere å finne venner.

Save me...

Jeg ække farli asså, jeg lover.. !

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke jobber i Oslo eller har venner der, hvorfor bør du det da???

Anonymous poster hash: 7335a...d42

Skrevet (endret)

Fordi jeg bør... haha. neida..

Fordi jeg jeg hadde lyst til å flytte til hovedstaden vel..

Jeg jobber 30 min unna Oslo.

Traff kjærligheten og vi møttes på halvveien mellom våre jobber. Da ingen av oss hadde noe behov for å fortsette å bo der vi bodde.. Men ingen vil slutte i jobben vi har..

Endret av lashes
Skrevet

Det er ikke så fryktelig lett å få venner i oslo bare ved å vandre rundt. Du må gå på et treningssenter eller noe der. Skaff deg en hobby der folk møtes...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke begynne å spille bingo i oslo? Masse hyggelige eldre pensjonister du kan bli venner med der.

Anonymous poster hash: 3c19e...754
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Det beste er å finne ein hobby, ein fritidssyssel eller å bli med i ei forening eller liknande.

Skrevet

Hvor gammel er du da? Hva liker du å gjøre?:)

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du da? Hva liker du å gjøre? :)

Veldig gode spørsmål! :)

Og hva slags folk ønsker du å møte, TS?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke begynne å spille bingo i oslo? Masse hyggelige eldre pensjonister du kan bli venner med der.

Anonymous poster hash: 3c19e...754

haha :)

• Liker 1
Skrevet

Bingo er jo faktisk et fantastisk forslag, det kan være moro det:p

Jeg forstår at man ikke får venner bare av å vandre rundt i byen, men jeg er ikke den som er så spesielt interessert i noe som helst i grunn. Dvs jeg har ingen hobby jeg holder på med, eller kunne tenke meg å prøve ut.

Jeg skrev innlegget litt påvirket av "druer" i går... (ikke at jeg er alkis altså) og syntes fryktelig synd på meg selv. Jeg ønsker meg venner som jeg kan finne på noe med, ikke nødvendigvis noe spesielt, men et glass vin og skravling en fredagskveld, en tur på shopping etc. Jeg vet at det tar tid å finne venner, og til vanlig føler jeg meg ikke så ensom som jeg gjorde i går. Det er vanskelig når vennene er et stykke unna, og det å sitte sammen å dele en flaske vin ikke er så lett lenger. Det å finne på noe i det heletatt ikke er så lett lenger.

Jeg er 30 år. Om det ikke fremkom av det lille reinsdyret jeg tydeligvis valgte som avatar da jeg melte meg inn så er jeg dame.. Jeg har samboer og et barn i skolealder. Jeg har en jobb jeg trives enormt i. Jeg driver til vanlig ikke med så mye spesielt, selv om jeg burde vært som limt fast i en tredemølle på et treningsstudio. Jeg er ikke noe utpreget partymenneske, og syns "hjemmefest" kan være bedre enn å gå ut en tur på byen. Jeg liker å oppdage nye ting, nye opplevelser. Jeg er rar.. Veldig lojal mot mine venner og de jeg har kjær...

Oi, det der føltes virkelig som en kontaktannonse :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aktivitetsvenner.no

Anonymous poster hash: 607e9...198
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at man ikke får venner bare av å vandre rundt i byen, men jeg er ikke den som er så spesielt interessert i noe som helst i grunn. Dvs jeg har ingen hobby jeg holder på med, eller kunne tenke meg å prøve ut.

Jeg skrev innlegget litt påvirket av "druer" i går... (ikke at jeg er alkis altså) og syntes fryktelig synd på meg selv. Jeg ønsker meg venner som jeg kan finne på noe med, ikke nødvendigvis noe spesielt, men et glass vin og skravling en fredagskveld, en tur på shopping etc. Jeg vet at det tar tid å finne venner, og til vanlig føler jeg meg ikke så ensom som jeg gjorde i går. Det er vanskelig når vennene er et stykke unna, og det å sitte sammen å dele en flaske vin ikke er så lett lenger. Det å finne på noe i det heletatt ikke er så lett lenger.

Jeg er 30 år. Om det ikke fremkom av det lille reinsdyret jeg tydeligvis valgte som avatar da jeg melte meg inn så er jeg dame.. Jeg har samboer og et barn i skolealder. Jeg har en jobb jeg trives enormt i. Jeg driver til vanlig ikke med så mye spesielt, selv om jeg burde vært som limt fast i en tredemølle på et treningsstudio. Jeg er ikke noe utpreget partymenneske, og syns "hjemmefest" kan være bedre enn å gå ut en tur på byen. Jeg liker å oppdage nye ting, nye opplevelser. Jeg er rar.. Veldig lojal mot mine venner og de jeg har kjær...

Jeg bor i Oslo, Ts. Jeg kan godt være din venn :)

Anonymous poster hash: eb320...1c9

Gjest navnelapp
Skrevet

Når du flyttar må jo barnet bytte skule, og der er eit fint utgangspunkt for å finne nye vennar. Mange av dei eg har god kontakt med no har eg kjent sidan datra mi gjekk i førsteklasse.

Skrevet

Hva med å invitere mammaene i klassen til barnet ditt hjem til deg? Utgangspunktet kan jo være at du ønsker at dere mammaer skal kjenne hverandre bedre fordi det er tryggere for barna. Dette var vanlig i en klasse der jeg hadde barnet mitt. Veldig hyggelig, vi vekslet mellom hvem som hadde disse treffene hjemme, og vi ble ordentlig godt kjent. Etterhvert startet flere å treffe hverandre utenom disse treffene også. Dette var veldig positivt for barna, fordi vi mødrene fikk mye lavere terskel for å ringe hverandre om det hadde skjedd noe med barna eller klassen (og da barna kom i den alderen at de påsto at "alle de andre" fikk lov til noe). Om du har ei jente kan du jo invitere jentemammaene - og om du har en gutt kan du invitere guttemammaene.

Skrevet (endret)

TS: Jeg er 32 og alltid på jakt etter nye venner :) Send meg en PM!

PS: Jeg er heller ikke farlig :laugh:

Endret av murray

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...