Gjest Corto Maltese Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 At vi må ut med de samme utgifter som folk som har 2 inntekter. Det burde faktisk være slik at folk med 1 inntekt slapp og betale det samme som de med 2 inntekter Det er det eneste. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Det er én blant mange faktorer i dette heteronormative familiesamfunnet. Anonymous poster hash: 66e29...895 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Tull. Da jeg flytta fra min samboer så flytta jeg til en mindre og billigere leilighet enn den vi hadde. Så der går det opp i opp. Betaler ikke noe mer her jeg bor nå enn det jeg betalte når jeg bodde med han. Det andre er strømmen. To personer betyr større forbruk. En person blir mindre forbruk. Merker ikke så ekstremt stor forskjell etter jeg ble singelAnonymous poster hash: 682fa...5de
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har også mindre utgifter på mat faktisk. Anonymous poster hash: 682fa...5de
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Forsikring, tv-lisens, stort sett alt man trenger av hus-ting og tang er det samme enten man er en eller to, bilutgifter kan deles om man har én bil, sydentur alene.... Anonymous poster hash: 66e29...895 1
Steinar40 Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 (endret) At vi må ut med de samme utgifter som folk som har 2 inntekter. Det burde faktisk være slik at folk med 1 inntekt slapp og betale det samme som de med 2 inntekter Det er det eneste. Meninga er at du skal produsere kanonføde til samfunnet. Og da skal du ikke belønnes for å være singel. Endret 8. mars 2014 av Steinar40
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 (endret) Meninga er at du skal produsere kanonføde til samfunnet. Og da skal du ikke belønnes for å være singel. Det får andre gøre Og hvor har jeg sakt at single skal belønnes ?. Det jeg sier er at vi skal ikke straffes fordi vi er smarte nok til og holde oss single og ikke kaste bort tiden på noe som er gammeldags og vi ikke har behov for i et moderne samfunn. Endret 8. mars 2014 av Rhaegar Targaryen
Steinar40 Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Det får andre gøre Og hvor har jeg sakt at single skal belønnes ?. Det jeg sier er at vi skal ikke straffes fordi vi er smarte nok til og holde oss single og ikke kaste bort tiden på noe som er gammeldags og vi ikke har behov for i et moderne samfunn. Hvis andre skal gjøre det, så må du allikevel være med på å betale for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå