Gå til innhold

Daten trykker aldri "liker" til det jeg legger ut på fb... er ikke det negativt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere : Daten trykker aldri "liker" til det jeg legger ut på fb... er ikke det negativt?

Anonymous poster hash: a3719...b03
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

....? Nei?

Anonymous poster hash: b29b5...b52

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde ikke min date heller,og det fikk meg til å lure..siden han likte andre jenters bilder så ofte.

Men: Etter at vi har hatt sex har han klikket liker på alle profilbildene jeg har lagt ut.

Kanskje han trenger å bli bedre kjent med deg først?

Anonymous poster hash: 63b6f...c7d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: cb786...f55
  • Liker 1
Skrevet

Hadde sett på det som et stort pluss om han ikke var særlig aktiv på Facebook.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt trist når folk blir skeptiske utfra antall "liker" på facebook.

Anonymous poster hash: 6210c...e10
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En jeg holdt på med/datet trykket aldri liker på noe jeg la ut heller. Han var veldig aktiv på Facebook, trykket like i hytt og pine på haugevis av andre damers profilbilder, bikinibilder osv osv. Men ALDRI på mitt profilbilde eller andre ting. ALDRI.

Han dumpet meg for en av de damene som hadde kommet opp i newsfeeden min mange ganger fordi han hadde trykket like på ALT hun la ut.

Så jeg tror det kan ha noe å si.. (Vi er 27 år gamle)

Anonymous poster hash: 0303d...e7c
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke er aktiv på facebook er systemet der så fantastisk der nå at man ikke blir prioritert i "news feeden" til andre. Jo mer aktiv man er der jo mer ser andre brukere.

Så om du legger ut et bilde eller melding i måneden er det faktisk ikke sikkert han legger merke til det.

Det er ikke alle som avhengig av å trykke liker på alt heller.

Anonymous poster hash: de385...212

Anonymous poster hash: de385...212
Skrevet

Herregud, hvor skal dette ende? Man tviler på personer på grunnlag av likes. Hva da med de som ikke er på Facebook i det hele tatt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvor skal dette ende? Man tviler på personer på grunnlag av likes. Hva da med de som ikke er på Facebook i det hele tatt?

Da har man jo ikke "problemet" med likes og mangel på likes. Hvis personen ikke er på Facebook..

Anonymous poster hash: d8759...712

• Liker 1
Skrevet

Da har man jo ikke "problemet" med likes og mangel på likes. Hvis personen ikke er på Facebook..

Det er nå en ting. Men vil folk f.eks. være mistenksomme til de som ikke er på Facebook? Lurer, for jeg er ikke der selv.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå en ting. Men vil folk f.eks. være mistenksomme til de som ikke er på Facebook? Lurer, for jeg er ikke der selv.

Mistenksomme? I forhold til hva da?

Skrevet

Mistenksomme? I forhold til hva da?

Det var en jente som ville at jeg skulle legge til henne på Facebook. Da sa jeg at jeg ikke var på Facebook. Hun sa "du ljuger, du vil bare ikke legge meg til". Jeg svarte at jeg ikke løy, men var ikke på Facebook. En kompis sa også "det er sant, han er virkelig ikke der". Men hun trodde ikke på meg. Hun ga til slutt opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette facebook-kjøret er opphav til mye unødvendig drama og oppkonstruerte problemstillinger.

Jeg ble kjent med en fyr på en datingside som nektet å tro jeg var en ekte person da han så at fb-profilen min var så "tynn" som den er (lite bilder og få venner). Han trodde det var en falsk profil og krevde bevis for at jeg var ekte..

Kan forstå deg ts,om fyren liker alt annet enn det du legger ut.Slikt sårer.Men det kan være tilfeldig også.

Anonymous poster hash: 63b6f...c7d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var en jente som ville at jeg skulle legge til henne på Facebook. Da sa jeg at jeg ikke var på Facebook. Hun sa "du ljuger, du vil bare ikke legge meg til". Jeg svarte at jeg ikke løy, men var ikke på Facebook. En kompis sa også "det er sant, han er virkelig ikke der". Men hun trodde ikke på meg. Hun ga til slutt opp.

Jeg har også en kompis som ikke er på Facebook og han er 25 og supersosial ellers, så folk sliter veldig med det.. det spørs jo hvor gammel du er, i noen aldersgrupper blir det jo sett på som helt sykt å ikke være på Facebook :P så du kommer nok til å møte på flere som syntes det er helt utenkelig. Men man fant feil og var usikker og overanalyserte alt mulig også FØR sosiale medier kom :)

AnonymBruker
Skrevet

Han tar deg for gitt, jeg trykker ikke like på jenter som jeg bare bruker for sex.

Anonymous poster hash: 4f0f7...018
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har deg kun for sex å vil ikke at andre skal vite om deg.

Anonymous poster hash: 801a4...837
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvor mange likes han pleier å gi ellers. Gir han mange slike?

Dere gutter som sier dere ikke gir likes til dem dere bare tenker på å ha sex med, hva legger dere da i det hvis dere gir likes på nesten alle bildene av noen...?

Anonymous poster hash: 953de...86a
  • Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Ikke mistenksom, men synes det er veldig sært å ikke ha FB. Behøver jo ikke være aktiv, men å ikke ha konto overhodet, hvertfsll om man er under 40 år er veldig sært spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...