AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har i løpet av den siste uken møtt en mann en del ganger. Men er så mye jeg er usikker på .... Jeg kunne ønske det var mannen i mitt liv såklart. Men det er så mye som virker mer og mer rart ut. Her er en del punkter som jeg reagerer på: - Han virker ut til å bli skuffet og sur hvis han ikke får det på sin måte, selv om han ikke sier det rett ut... så tyder kroppsspråk og måten han sier ting på at han blir lett sær. - Han virker veldig voldsom ut, og pågående. Jeg distanserer meg å holder han utenfor hjemmet, for jeg vil ikke føle meg utnyttet for sex/ eller ha sex med en som har andre verdier enn meg. Jeg vil ha sex med en som er rett for meg denne gang. Det andre har jeg gjort så mange ganger før jeg møtte han at det er jeg lei av.. - Jeg har sagt til han at jeg har barn som bor hos meg. Han ser ut til å hele tiden tenke på seg selv, og sier : når er de borte, når er de hos faren osv osv.... Jeg føler at han vil hjem i hjemmet mitt hele tiden.... - Jeg har aldri sett hvor han bor, men jeg har vist han hvor jeg bor, og han har vært inne å sett leiligheten min. - Han spurte om jeg ville være med på hotell i helgen, for det hadde han så fryktelig lyst til, men da sa jeg at jeg måtte ha barna. Kan ikke eksen ha barna sa han... Jeg sa at barna ville ha tiden med meg denne helgen, og at vi kunne ta en annen helg. Da sa han: synd for jeg hadde gledet meg sånn..... Og så sa han at han ikke kunne møtes før senere i morgen, fordi han skulle jobbe... Jeg føler det er rart, for han ville jo reise tur med meg tidligere den dagen.... Er mye som er rart.... Jeg får mye kommentarer av andre menn på facebook, og dette ser han sikkert.... Men jeg flørter ikke åpentlyst med de. Håper ikke det er negativt. Jeg vet ikke om jeg skal inntil vi er erklært i forhold, fortsette å være på datekanalen å prate med andre, for jeg føler for å skrive litt med andre for jeg vet jo ikke om han er rett for meg siden han oppfører seg sånn... Hva mener dere jeg bør gjøre? Er så forvirret Anonymous poster hash: c91ca...5c0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Følg magefølelsen. Den stemmer.Anonymous poster hash: 02458...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Trådstarter: jeg følte en god magefølelse på en måte, men noe minner meg om de to forholdene jeg har vært i før... Han virker kontrollerende, og hevnsk ut, som ekssamboeren var.... Mulig jeg tar feil...Men jeg føler at hvis ikke noe går hans vei prøver han å være vanskelig..... En annen ting... han skryter meg høyt opp på utseende mitt, om hvor vakker jeg er, og tar i ansiktet mitt... akkurat som ekssamboeren gjorde... Men han hadde ingen følelser for meg når det kom tilstykke... . Nei grøss og gru.... Også føler jeg at mine barn er liksom i veien for han..... Jeg har begynt å få bad feelings... Anonymous poster hash: c91ca...5c0
-Fiona- Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Ehm. Er dette virkelig noe å lure på? Kan ikke skjønne at du håper at denne mannen er den rette, så mye du har å være skeptisk for etter bare syv dager. Tror ikke du skal forvente at dette forbedrer seg når han blir ordentlig varm i trøya. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Ehm. Er dette virkelig noe å lure på? Kan ikke skjønne at du håper at denne mannen er den rette, så mye du har å være skeptisk for etter bare syv dager. Tror ikke du skal forvente at dette forbedrer seg når han blir ordentlig varm i trøya. Trådstarter: Mulig reagerer jeg på ting ingen som er helt normalt.... og noe jeg burde overse å reagere over... Ville dere reagert på punktene oppe? Anonymous poster hash: c91ca...5c0
-Fiona- Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 AnonymBruker, on 07 Mar 2014 - 23:28, said: Trådstarter: Mulig reagerer jeg på ting ingen som er helt normalt.... og noe jeg burde overse å reagere over... Ville dere reagert på punktene oppe? Anonymous poster hash: c91ca...5c0 Har ikke barn, så jeg vet ikke, men ser for meg at respekt for at barna kommer i første rekke er alfa omega. Å be deg prioritere ham foran barna (også så tidlig, a) tenker jeg er nok til å trekke en ny kølapp. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 jeg tenker at du kanskje har vært i dårlige forhold tidligere? Du aksepterer alt for mye allerede. Han viser jo rett ut at han bare vil ha deg alene for å ha sex og driter i at du har barn. Du må tenke på barna dine først , og han her vil jo helt klart lage masse problemer i livet deres. Anonymous poster hash: c8c6a...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 jeg tenker at du kanskje har vært i dårlige forhold tidligere? Du aksepterer alt for mye allerede. Han viser jo rett ut at han bare vil ha deg alene for å ha sex og driter i at du har barn. Du må tenke på barna dine først , og han her vil jo helt klart lage masse problemer i livet deres. Anonymous poster hash: c8c6a...b1e trådstarter: jeg har vært i dårlig forhold tidligere, der jeg følte meg veldig herset med. Jeg er lei av at han hele tiden spør om barna mine snart skal til faren. Føler at det sier han ...fordi han vil til sengs i mitt hjem. Jeg har aldri sett hvor han bor engangAnonymous poster hash: c91ca...5c0
Gjest rådyr Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Trådstarter: jeg følte en god magefølelse på en måte, men noe minner meg om de to forholdene jeg har vært i før... Han virker kontrollerende, og hevnsk ut, som ekssamboeren var.... Mulig jeg tar feil...Men jeg føler at hvis ikke noe går hans vei prøver han å være vanskelig..... En annen ting... han skryter meg høyt opp på utseende mitt, om hvor vakker jeg er, og tar i ansiktet mitt... akkurat som ekssamboeren gjorde... Men han hadde ingen følelser for meg når det kom tilstykke... . Nei grøss og gru.... Også føler jeg at mine barn er liksom i veien for han..... Jeg har begynt å få bad feelings... Anonymous poster hash: c91ca...5c0 Han her må du bare komme deg bort fra, det vet du jo selv også. Allerede idag. Lykke til! 1
Gjest Blomsterert Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Nå bør du stole på magefølelsen din. Han er jo ikke bra for deg. Det fins bedre menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå