Gå til innhold

Tiltrekt av Putin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får han ikke ut av hodet! Han er så pen! Noen andre som syntes det eller blir jeg bare stemplet som sosialt tilbakestående nå?

Anonymous poster hash: b9032...f4e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke blir tiltrukket av maktsyke psykopatiske menn?

Anonymous poster hash: 20786...712

• Liker 2
Skrevet

Jo egentlig. Jeg er redd jeg er en av de som gjør akkurat det. Utrolig vanskelig å avvenne seg det.

AnonymBruker
Skrevet

Knegg. Han er jo bæljstøgg :fnise:

Anonymous poster hash: bd93e...f07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo egentlig. Jeg er redd jeg er en av de som gjør akkurat det. Utrolig vanskelig å avvenne seg det.

Og der glemte du å poste som anonym ;)

Anonymous poster hash: 6548d...f6c

• Liker 2
Gjest Groupon
Skrevet

Der å bli tiltrukket av massemordere og andre slemme menn er dessverre ikke noe nytt ... Jeg tror at kvinner son faller for slike menn selv er syke og skadet på sinnet. Dårlig selvbildet, behov for å bli ledet og behov for å bli " elsket" av en person som tilsynelatende ikke kan elske.. Behov for å være i sentrum av en begivenhet som den folkelige og snille som milder den slemme... Ikke lett for normale mennesker å forstå og jeg tror dere seriøst behøver hjelp for å booste selvbilde og finne dere en mann som er snill og ikke minst normal!

Skrevet

Syntes Putin ser litt skummel ut jeg ..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om dere hadde fått Putin, Obama, Cameron, Jensemann, Holande og Berlosconi i deres eget harem. Da hadde det blitt fine dager :rolleyes:

Anonymous poster hash: d83ed...007
  • Liker 2
Skrevet

Der å bli tiltrukket av massemordere og andre slemme menn er dessverre ikke noe nytt ... Jeg tror at kvinner son faller for slike menn selv er syke og skadet på sinnet. Dårlig selvbildet, behov for å bli ledet og behov for å bli " elsket" av en person som tilsynelatende ikke kan elske.. Behov for å være i sentrum av en begivenhet som den folkelige og snille som milder den slemme... Ikke lett for normale mennesker å forstå og jeg tror dere seriøst behøver hjelp for å booste selvbilde og finne dere en mann som er snill og ikke minst normal!

Jeg er verken skadet på sinnet eller har dårlig selvtillit. Har også allerede funnet meg verdens beste mann :) Men jeg må da vel få lov til å ha mine fantasier :P Jeg vetta faen om jeg faktisk hadde gjort noe med Putin om jeg hadde hatt sjansen. Men jeg syntes det er noe veldig attraktivt med han.

Skrevet

Tenk om dere hadde fått Putin, Obama, Cameron, Jensemann, Holande og Berlosconi i deres eget harem. Da hadde det blitt fine dager :rolleyes:

Anonymous poster hash: d83ed...007

Heheheheh Berlosconi! xD Æsj!

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avporinger og persondebatt.

Alice i Eventyrland, mod

Gjest TheRighteous
Skrevet

Jeg syns også at han er ganske attraktiv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns også at han er ganske attraktiv.

For real?

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

For real?

Haha, ja!

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja!

Haha, herlig! Jeg syntes han har så barnslig søte trekk i blant. Ble litt san ''aw'' av å se på når han sang Blueberry Hill :P

AnonymBruker
Skrevet

Haha, herlig! Jeg syntes han har så barnslig søte trekk i blant. Ble litt san ''aw'' av å se på når han sang Blueberry Hill :P

Har du link?

Anonymous poster hash: aa471...055

AnonymBruker
Skrevet

Putin og Jensemann hører ikke hjemme blandt dem. Putin er altfor badass og Jentemann er strengt tatt det motsatte.

Anonymous poster hash: bb526...64a

Skrevet

Putin og Jensemann hører ikke hjemme blandt dem. Putin er altfor badass og Jentemann er strengt tatt det motsatte.

Anonymous poster hash: bb526...64a

Kanskje Jensemann har en hemmelig side med seg selv ;) Han kunne sikkert dominert over Putin viss han ville!

AnonymBruker
Skrevet

enjoy!

Haha, kan ikke si meg enig. Ikke noe kosemose-feeling her!

Anonymous poster hash: aa471...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...