Gjest Citronella Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Det er hundre år siden jeg hadde dagbok her inne. Kan noen noen gi meg inn med t-skje hvordan jeg får dagboksignatur i profilen? Takk!
Gjest Citronella Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Er det noen som kan gi meg en liten bruksanvisning?
Gjest gjest17 Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Virker html i signaturen? Om det er tilfelle kan du bruke denne <a href="adressen til dagboken din">Min dagbok</a> :-)
Gjest Citronella Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Virker html i signaturen? Om det er tilfelle kan du bruke denne <a href="adressen til dagboken din">Min dagbok</a> :-) Takk for innsatsen, men dette forstod jeg ikke en døyt av. Jeg har klart å lage dagbok her før, i gamle dager, men nå får jeg det ikke til.
Gjest gjest17 Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Sjekk denne tråden, kanskje det funker? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=414154 :-)
-Jiinxs- Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 (endret) (Jeg antar du vet hvor du går for å lage deg en dagboktråd? Hvis ikke så skal du vel lage din her) Gå inn på profilen (oppe til høyre) -> Kontrollpanel -> Endre signatur Skriv hva folk skal klikke på for å komme til dagboken din feks: Min dabok Merk teksten og trykk på hyperlink knappen (den med en liten grønn pluss på) Lim inn adressen til dagboken din. Om du vil ha et bilde som folk skal trykke på for å komme til dagboken din så trykk på bilde knappen, link til hvor bildet ditt ligger. Når du har gjort det så vil det være et bilde på skjermen din. Trykk på bildet og så Link knappen. Lim inn inn adressen til dagboken din Var det nøye nok forklart? Eller det kan jo være jeg bommet fullstendig på hva problemet egentlig var. Endret 9. mars 2014 av -Leon-
Gjest Citronella Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Tusen takk, -Leon-. Du er en flott pedagog!
-Jiinxs- Skrevet 12. mars 2014 #8 Skrevet 12. mars 2014 Tusen takk, -Leon-. Du er en flott pedagog! Kjekt å høre at du fikk det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå