Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet ei jente i det siste, vi begge er 24. Koser meg i hennes selskap og vet at hun gjør det samme. Vi har hatt 3 fine dater hittil.Kjemien er fantastisk, jeg kan være 100% meg selv og forsatt få henne til å le :fnise:

Har lagt merke til at hun blir veldig glad når hun snakker om hester, noe hun bruker mye tid på.

Imorgen skal vi på enda en date. Planen var at jeg skulle hente henne og vi skulle ut å spise... Restuarant er greit... Men jeg hadde lyst til å finne på no med hester i bildet, siden hun smiler så nydelig hver gang hun forteller om tiden hun bruker i stallen.

Så idag snakket jeg med en kompis som kjenner en som driver en gård som har hester og hestevogn.Har brukt masse tid på det idag men har fått det til. Har ordnet det sånn at sønnen til han som eier gården skal kjøre oss rundt i 1 time for en meget rimelig pris.

Jeg er egentlig ikke så flink til å pynte ting, men har klart å pynte vognen litt og det ser faktisk bra ut! Har vært innom ikea og kjøpt 6 sånne hvite saueskinntepper og lagt det rundt der vi skal sitte. Har også strødd roseblader rundt :rodmer: og latt en rose være igjen som jeg skal gi henne før hun skal sette seg...Også fikset en bøtte med en champis hun har fortalt hun liker godt.

Må også fikse no mat siden vi skulle ut å spise...Jenter spiser vel ikke så mye? Så tenkte å gjøre no enkelt som belgiske vafler med krem,bringebær og et lite dryss med melis over (tenkte jeg kunne sette det klart til vi setter oss) og avslutte med tiramisu og kakao.

Har brukt mye av dagen på å planlegge daten imorgen og håper hun får en time av mange småe fine opplevelser...Hun jobber mye på hverdagene og jeg ville bare gi henne en avslapennde og fin opplevelse.

Hun er veldig romantisk og hvis jeg har forstått henne rett så kommer hun til å like dette.

Har jeg tatt i litt for mye? Hva om hun syns det er så courney? hmm håper hun liker det :rodme::rodmer: Jeg gleder meg hvertfall! aldri gjort dette før!

Sry for et langt innlegg, takk for at du/dere leste.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Om ein mann hadde gjort dette med meg så hadde eg forventa at han var interessert i å bli kjærasten min. Om ikkje så hadde eg vorte forbanna

Skrevet

Ja det ble litt voldsomt, men jeg hadde blitt sjarmert jeg =) Men at jenter ikke spiser så mye er da ikke alltid sant? Jeg er glad i mat jeg, og hvis hun tror dere skal på restaurant så er hun kanskje sulten, og da holder det kanskje ikke med bare vafler og annet søtt. Da hadde jeg heller kjøpt noe baggette eller noe slikt noe som illefall metta litt hvis du ikke tenker middag. =)

• Liker 4
Skrevet

#2 vet ikke åssen jeg svarer med din melding i ny inllegg, men.

Jeg trives så langt veldig godt i hennes selskap men vil ikke forhaste noe. Forsetter ting som det har vært i det siste så vil jeg så klart være kjæresten henne om hun vil det samme.

#3 "Men at jenter ikke spiser så mye er da ikke alltid sant?" Er sikkert ikke sant, men de fleste jeg har møtt spiser ikke så mye, anyway beklager for det =) Skal nok finne på noe annet enn bare kake og dessert. Kansje en varm suppe siden vi skal være ute + noe annet. Har til imorgen å tenke på det :biggrin:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

#2 vet ikke åssen jeg svarer med din melding i ny inllegg, men.

Jeg trives så langt veldig godt i hennes selskap men vil ikke forhaste noe. Forsetter ting som det har vært i det siste så vil jeg så klart være kjæresten henne om hun vil det samme.

#3 "Men at jenter ikke spiser så mye er da ikke alltid sant?" Er sikkert ikke sant, men de fleste jeg har møtt spiser ikke så mye, anyway beklager for det =) Skal nok finne på noe annet enn bare kake og dessert. Kansje en varm suppe siden vi skal være ute + noe annet. Har til imorgen å tenke på det :biggrin:

kyllingwraps i folie funkar fint.

Skrevet

Eller dere kan gå ut å spise middag, etter dere har vært på tur med hest. 1 time går jo fort.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes koselig ut! Har en kjæreste som også er glad I hester. Kansje jeg stjeler ideen din!

lykke til imorgen broooo

Anonymous poster hash: 51f95...10c
Skrevet

- dropp rosene.

- spis på restaurant etterpå, ha bare med kakao på turen.

Det er mine råd. Lykke til!

• Liker 11
Skrevet

#7 Ja gjør det! og takk.

Hmm, kansje det blir lettere å spise etter turen ja. Hadde vi datet lenger hadde jeg invitert henne hjem og lagd en god italiensk middag til henne. Men tror det blir restuarant denne gangen, så inviterer jeg henne hjem en annen gang =)

Vil forsatt beholde 1 rose og gi henne den før turen starter :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde vært waaay 2 much for min del. Jeg er ikke begeistra for sånt kliss. Men du nevnte ho var romantisk så ho setter sikkert pris på det

Anonymous poster hash: b8cd2...4d7

• Liker 3
Skrevet

Du MÅ fortelle hvordan det gikk når daten er over! :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For ei heldig jente. :yvonne:

Lykke til, håper hun setter pris på det

Anonymous poster hash: c0ef3...784
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste jenter hadde blitt utrolig sjarmert av noe sånt!! Veldig romantisk av deg ;) du skal få lov til å gi min mann noen (mange) tips! Haha

Anonymous poster hash: f701e...e1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der hadde jeg likt etter et halvt år sammen, men ikke date nr 4. Men folk er forskjellige :) Håper det blir vellykket. Håper bare ikke alle menn tror det der er veien å gå...

Anonymous poster hash: 44aef...d62
  • Liker 1
Skrevet

Hun er heldig som har fått en kjæreste som deg.Dette var utrolig vakkert gjort :)

• Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet

Siden hun elsker hester og er veldig romantisk så funker dette for en 4.date. Bare pass på at du ikke ikke legger press på deg selv om at de fremtidige datene må være like storslåtte.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- dropp rosene.

- spis på restaurant etterpå, ha bare med kakao på turen.

Det er mine råd. Lykke til!

Neineinei, hallo!! Det ville være DIN beste opplevelse. Vi er alle forskjellige, og ting funker på noen, andre ikke.

Jeg hadde ELSKET ❤️❤️❤️❤️ det, og hvor var du når jeg var ung?? "Sukk"

Hvis stjernetegnene hennes i tillegg er kreps, fisk, skorpion eller vannmann, ligger du vanvittig godt an ;)

Anonymous poster hash: 0f2b2...11a

AnonymBruker
Skrevet

En ting du må tenke på at det du gjør, det er deg :) Og hvis jenter blir skremt av det, må du ikke slutte. Da finner du til slutt den ene jenta som elsker det :)

Anonymous poster hash: 0f2b2...11a

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hørtes voldsom ut at du til og ned har tenkt på "med et dryss med melis over"?!

Less is more.

Hesteideen:bra!

Skinnfell: bra!

Blomster/melis/bakverk: kutt ut!!

Innkommende kafe eller restaurant senere: flott!

Pass på at det ikke blir altfor mye på en dag og til å være 4.date. Ikke vær FOR ivrig!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...