Gå til innhold

På visning i nr. 19!


Trude29

Anbefalte innlegg

Var i området, så vi tok en tur på visning i nr. 19 i dag. Fikk bare sett leilighetene til Bengt & Malcolm, og Erlend & Natalie. Begge leilighetene var nesten finere i virkeligheten, men virket mindre enn de gjorde på TV. Veldig flotte var de begge to ! Datteren min var storfornøyd - fikk autografer og hilsener fra dem alle! De var veldig hyggelige alle fire ! Natalie var veldig rastløs og spent, sa Erlend. Hun var stadig ute og kikket på køen av nyskjerrige besøkende.

Har hele tiden likt B & M sin leilighet best, men nå synes jeg faktisk at E & N var minst like fin. Sistnevnte virket litt større faktisk.Spreke detaljer med farger og fine lamper hadde de også. Utrolig lekre bad og kjøkken hos begge. Verandaen og uteplassene var fine.

Noen som har sett leilighetene nede ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro!

Hadde lyst til og reise inn jeg og, men kanskje litt for langt og kjøre 15 mil for det......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sett alle fire leilighetene, og likte leiligheten til Erlend og Natalie best. Den var mest delikat synes jeg, og i tillegg så finishen veldig profesjonell ut. Det gjorde den også hos Lasse og Firhana, mens leiligheten til Karin og Jon virket hjemmesnekret og litt småslurvete. Dessuten luktet det endel røyk der inne, særlig på soverommet. Hos Bengt og Malcolm var mitt førsteinntrykk at deres leilighet gjør seg bedre på tv enn i virkeligheten, men badet deres var kjempelekkert.

Det var forresten morsomt å se dem i virkeligheten etter å ha fulgt med dem på tv i mange uker! :-) Natalie og Erlend var enda penere i virkeligheten, og de virket veldig koselige! Lasse var skravlete og åpenbart i salgsmodus, og Firhana var bare et kjempestort smil. Karin satt utenfor inngangen i en campingstol og røykte, mens Jon stod på soverommet og skravlet med noen middelaldrende damer som virket ganske interesserte - de snakket jo med en tv-kjendis... :ler: Bengt og Malcolm fikk jeg ikke så mye inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...