AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Avira poppet opp og sa at det er en trojan på pc'en. Den er satt i quarantine. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk en trojan? Har kun lest nyheter og vært på kvinneguiden i flere uker, og har ikke lastet ned noe. Hvor i huleste kom den fra? Og hva gjør jeg med viruset i quarantinen? Anonymous poster hash: dbfb5...cdb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Avira poppet opp og sa at det er en trojan på pc'en. Den er satt i quarantine. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk en trojan? Har kun lest nyheter og vært på kvinneguiden i flere uker, og har ikke lastet ned noe. Hvor i huleste kom den fra? Og hva gjør jeg med viruset i quarantinen? Anonymous poster hash: dbfb5...cdb TS her. Og vil den som har plassert trojanen kunne snoke i mine bilder og dokumenter?! Blir helt paranoid her Anonymous poster hash: d1c66...af6
Electron Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 TS her. Og vil den som har plassert trojanen kunne snoke i mine bilder og dokumenter?! Blir helt paranoid her Anonymous poster hash: d1c66...af6 Når en trojaner blir plassert i karantene gjør ikke filen noen ting med pcen din. Da har den blitt nøytralisert. At den er plassert i karantene og ikke fjernet helt er fordi noen ganger så får virus programmene "false positives" altså sier at en fil er skadelig, men egentlig ikke er det. Men tilbake til spørsmålene dine. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk en trojan? Det kan komme fra mange forskjellige kilder. Alt fra reklame på nettsider som har kommet forbi kontrollen på siden til vedlegg eller en link du ikke skulle trykket på. Og hva gjør jeg med viruset i quarantinen? Ingenting Og vil den som har plassert trojanen kunne snoke i mine bilder og dokumenter?! Nei. Er ikke så mange trojanere som gjør det uansett. De fleste er ute etter penger eller er der bare for å ødelegge for andre. Bare å ta det med ro 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Når en trojaner blir plassert i karantene gjør ikke filen noen ting med pcen din. Da har den blitt nøytralisert. At den er plassert i karantene og ikke fjernet helt er fordi noen ganger så får virus programmene "false positives" altså sier at en fil er skadelig, men egentlig ikke er det. Men tilbake til spørsmålene dine. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk en trojan? Det kan komme fra mange forskjellige kilder. Alt fra reklame på nettsider som har kommet forbi kontrollen på siden til vedlegg eller en link du ikke skulle trykket på. Og hva gjør jeg med viruset i quarantinen? Ingenting Og vil den som har plassert trojanen kunne snoke i mine bilder og dokumenter?! Nei. Er ikke så mange trojanere som gjør det uansett. De fleste er ute etter penger eller er der bare for å ødelegge for andre. Bare å ta det med ro Takk for svar, I love you. TS Anonymous poster hash: d1c66...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå