AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Har betennelse i en skulder som tidvis blir vond ved bevegelse. Jeg har fått beskjed fra fysio om å ikke provosere frem smerte, men jeg har allerede måttet kutte ut styrketrening inntil skulderen blir bedre og vil ikke kutte ut jogging også. Jobber hardt for å gå ned i vekt samtidig som jeg trener for å kunne løpe tjejmila. Tips??Anonymous poster hash: 96e3c...9e4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Bare å jogge det. Det er ikke belastende for skulderen å jogge og skulderen har godt av bevegelsene du får av å jogge. Store myke bevegelser har i hvert fall vært oppskriften for min skulder. Men du må være bevisst på å ikke spenne skulder og nakke når du løper. Anbefaler deg å løpe på mykt underlag. Gjerne i skogen der du har større variasjon i bevegelsene. Anonymous poster hash: 1975c...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Da jeg var skulderoperert fikk jeg ikke en gang gå tur i skogen en periode av fysioterapeuten. Snakk med fysioterapeuten du! Anonymous poster hash: 687ec...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå