AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har siden starten av januar gått ned i vekt. Jeg har hele veien vært veldig motivert (ellers hadde jeg ikke klart det). Men jeg lurer på hvor synlig denne vektgangen er. Jeg ser selv at jeg har gått ned i vekt, og har jevnlig tatt bilder, men synes alikevel ikke at det synes altfor mye. Så vil gjerne ha noen sin nøytrale tilbakemelding på det. Hvor mye tror dere jeg veier på bilde nr. 1 og hvor mye på bilde nr.2 ? (jeg er 170 cm). Jeg skal forsatt ned en del før jeg er fornøyd, hvor mange kg tenker dere? Og hvilken kroppsfasong har jeg? Anonymous poster hash: 8e485...bf4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Vanskelig å vite siden bildene ikke vises. Anonymous poster hash: f7821...358 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 fantastisk flott at jeg ikke klarer å laste opp bildene her da:P hehe.. Anonymous poster hash: 8e485...bf4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 nå vet jeg ikke hvor store eller små de er, men prøver. Sort truse er før, rød er etter. Håper ikke bildene støter noen.. -TS Anonymous poster hash: 8e485...bf4 Anonymous poster hash: 8e485...bf4 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Oi, ja det syns veldig godt! Men om du bare kjøper litt større truser som passer bedre, så ser du sikkert enda bedre ut Kjempebra gjort, fortsett det gode arbeidet og gled deg til å kjøpe årets smekreste bikinier Anonymous poster hash: 2c621...58d 7
Chia Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 (endret) jeg ser det ikke så godt Endret 7. mars 2014 av Chia 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Du har mange kilo igjen ihvertfall Anonymous poster hash: ae209...7ae 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Gratulerer så mye, det var en STOR forskjell! :-) Anonymous poster hash: 4989e...4c3 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 Populært innlegg #11 Skrevet 7. mars 2014 Du har mange kilo igjen ihvertfall Anonymous poster hash: ae209...7ae Hvordan våger du? Anonymous poster hash: f2e3f...9bc 70
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Gjetter 75 kg før og 69 nå. Godt jobba Anonymous poster hash: e8c4c...140
Gjest TheRighteous Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Bra jobbet! Stå på videre! Du har jo fin, smal midje og ser jeg, du kommer til å se superbra ut 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Wow, kjempeforskjell! Du er like høy som meg, og jeg har vært 80kg og er nå 68kg, men du har kiloene dine mye bedre fordelt enn jeg har, så er vanskelig å si hva du har gått fra og til, men vil tippe du har mista 10kg. Misunner deg hoftene dine. Hilsen frøken hofte-løs:P Anonymous poster hash: 8505d...6f7
charchar Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Vet du, du har en fantastisk flott kropp! Både på før- og etterbildene! Som en annen sa før meg, kjøp deg litt større underbukser, så slipper du å få merker og at det blir så stramt for deg. Har nylig gått til innkjøp av større selv, pga er så lei av merker på huden^^ Lykke til videre, og ikke hør på personen som sa du har mange kilo igjen. Jeg forstår om du vil fortsette vektnedgangen for din egen del, men forstår også om du sier deg fornøyd med der du er nå- du er flott! 9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 tusen takk skal dere ha:) jeg vil legge til at jeg selv ser det bedre i virkeligheten enn på disse bildene, tok ikke med noe bilde fra siden, men magen er nesten helt "flat" og den stod ganske mye ut før. Og må si jeg blir litt overasket over "hvor lite" en kg synes på kroppen, man skal ganske mye ned før man ser store forskjeller, det var jeg faktisk ikke så klar over. Men synes bedre og bedre synes jeg, så gleder meg til enda en periode med vektnedgang:)! kom gjerne med noen flere gjett på vekten min før og etter, litt nysgjerrig på hva folk tror jeg veier:) -TS Anonymous poster hash: 8e485...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Vet du, du har en fantastisk flott kropp! Både på før- og etterbildene! Som en annen sa før meg, kjøp deg litt større underbukser, så slipper du å få merker og at det blir så stramt for deg. Har nylig gått til innkjøp av større selv, pga er så lei av merker på huden^^ Lykke til videre, og ikke hør på personen som sa du har mange kilo igjen. Jeg forstår om du vil fortsette vektnedgangen for din egen del, men forstår også om du sier deg fornøyd med der du er nå- du er flott! Wow, tusen tusen takk! Det hadde jeg ikke forventet noen skulle si, men veldig hyggelig å høre:)! Jeg er klar over det med trusene, hehe, skal kjøpe meg et nytt "parti" snart:) -TS Anonymous poster hash: 8e485...bf4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Jeg synes du har gjort en kjempeinnsats, jeg ser helt klart forskjell på før/etter bilde. Kjempebra jobba, kudos! Hvordan ser det ut på baksiden da? Anonymous poster hash: 9695c...c91
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 85 kilo før og 75 kilo nå? Ser STOR forskjell! Anonymous poster hash: 2c621...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå