Gå til innhold

Ble kontaktet av 55-åring på sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg en kvinne på 25 og har skrevet at jeg er på utkikk etter menn i alderen 22-28. Selv er han ute etter alt fra 40 og oppover.

What the ****?

Anonymous poster hash: 6f8c6...be1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer med meg også. Alderspreferanser bryr de seg ikke om.

Tror det bare er på Match man har mulighet til å ha innstillinger som gjør at kun de som er innenfor aldersgrensen kan ta kontakt.

Anonymous poster hash: 88ca1...fd2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer med meg også. Alderspreferanser bryr de seg ikke om.Tror det bare er på Match man har mulighet til å ha innstillinger som gjør at kun de som er innenfor aldersgrensen kan ta kontakt. Anonymous poster hash: 88ca1...fd2

Det rare er at han ikke dukker opp på verken besøkslista eller hjerte-lista, når han har markert at han er nysjerrig. Er dette noe superbrukere kan gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

nysgjerrig*

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånt man må regne med, ingen eldre menn på datingsider bryr seg om alderen på dama. Eller.. bare oppover da :P Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt "alder er bare et tall" fra disse mennene. Joda, for han som er 40, 50, 60, 70 er det helt sikkert flott at jeg er en generasjon eller to yngre enn ham. For meg derimot.. not so much!

Anonymous poster hash: 33350...83c
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånt man må regne med, ingen eldre menn på datingsider bryr seg om alderen på dama. Eller.. bare oppover da :P Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt "alder er bare et tall" fra disse mennene. Joda, for han som er 40, 50, 60, 70 er det helt sikkert flott at jeg er en generasjon eller to yngre enn ham. For meg derimot.. not so much! Anonymous poster hash: 33350...83c

Haha. :)

Svarte han nettopp at han var utenfor min målgruppe mtp. alder.

Skrevet

Eldste jeg noensinne har blitt kontaktet av var 74. Godt over 30 år i pluss. Skjønner ikke hva de tenker med.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eldste jeg noensinne har blitt kontaktet av var 74. Godt over 30 år i pluss. Skjønner ikke hva de tenker med.

Pikken, som vanlig!

Anonymous poster hash: d06f5...e8a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fikk han svar?

Skrevet

Fikk han svar?

Tja, jeg regner med at man kan si at blokkering er et svar.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Pikken, som vanlig!

Anonymous poster hash: d06f5...e8a

Korrekt, jeg er mann og kan bekrefte dette. Det er kuken de tenker med. Grunnen til at de tar kontakt med dere er at de vil ha sex, de vil pule, det er det de ønsker.

Anonymous poster hash: 0f93a...850

AnonymBruker
Skrevet

Korrekt, jeg er mann og kan bekrefte dette. Det er kuken de tenker med. Grunnen til at de tar kontakt med dere er at de vil ha sex, de vil pule, det er det de ønsker. Anonymous poster hash: 0f93a...850

Bildet hans i bar overkropp tydet på å ville vise frem varene, ja :s

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bildet hans i bar overkropp tydet på å ville vise frem varene, ja :s

Hm ser du ekstra sexy ut på bildene dine du da? Han er jo 55, så det skal jo litt til for at snoppen våkner til liv...?

AnonymBruker
Skrevet

Hm ser du ekstra sexy ut på bildene dine du da? Han er jo 55, så det skal jo litt til for at snoppen våkner til liv...? Anonymous poster hash: 0f93a...850

:P Har bare et bilde av ansiktet mitt på profilbildet, ingen albumbilder.

Skrevet

Selv er jeg en kvinne på 25 og har skrevet at jeg er på utkikk etter menn i alderen 22-28. Selv er han ute etter alt fra 40 og oppover.

What the ****?

Kanskje han er tall-blind ;) hehe

Skrevet

er en 55 åring som tok kontakt med meg også. jeg er 20 år. æsj.

Skrevet

Haha. :)

Svarte han nettopp at han var utenfor min målgruppe mtp. alder.

Ingen vits å svare. Bare slett med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40, men blir ikke kontaktet av så mange over 50, heldigvis. Men uansett så svarer jeg aldri de jeg ikke er interessert i, eller bruker noen gram energi på dem.

Anonymous poster hash: 15872...f01
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Korrekt, jeg er mann og kan bekrefte dette. Det er kuken de tenker med. Grunnen til at de tar kontakt med dere er at de vil ha sex, de vil pule, det er det de ønsker.

Men tror de virkelig at de kommer til å få seg noe innen den yngre aldersgruppen??

Anonymous poster hash: 6a949...a07

AnonymBruker
Skrevet

Men tror de virkelig at de kommer til å få seg noe innen den yngre aldersgruppen??

Anonymous poster hash: 6a949...a07

Venninne av meg på 32 lå med en gift mann på 62 på et jobbseminar for et par uker siden.

Anonymous poster hash: 65a37...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...