Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Jeg fant dette forumet via forumet i doktoronline.no. Er det mange andre som er der? Må skryte litt av kvinneguiden, liker dette forumet 5 ganger bedre. Dr online er fryktelig ensporet, og de samme personene dominerer hele forumet. Har sett kjente nick i KG, og nå har jeg også skiftet beite
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Jeg er der, under et annet navn da. Fant ikke KG gjennom DOL, bare tilfeldigvis da jeg surfet på nettet. Jeg syntes det ble mye rot på DOL, med visse personer som dominerte som du påpeker, i tillegg til at det ble mye kjedelige tråder og sånt. Men jeg er der enda, klarer ikke helt å gi slipp etter å ha vært nærmest fast inventar i flere år.
Gjest agurk Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Har noen en link til det forumet? det jeg fant var jo bare helt rart, så det kan jo ikke være det.. :-?
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Ganske enkelt http://www.doktoronline.no, og så må du trykke på Møteplass for å komme til selve forumet.
Gjest StoreSky Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 Fant dette forumet gjennom drOnline. Har ikke samme nick der!!
Grooo Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Har aldri vært på Doktor Online, har jo KG så jeg tenger ikke noe mer
Gjest Elenath Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Har noen en link til det forumet? det jeg fant var jo bare helt rart' date=' så det kan jo ikke være det.. :-?[/quote'] Fant møteplassen, men synes det så merkelig ut det også. Får holde meg her jeg tror jeg.
nyibyen Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Begynte på DOL, og havnet her gjennom noen som nevnte KG i en tråd. Nå er jeg bare innom der av og til. Det som er dumt med DOL er at passordet for å logge seg inn er så langt og innviklet (man får ikke velge det selv) og jeg klarer aldri å huske alle de bokstavene og tallene iallefall. Så da må jeg først inn på e-posten min og finne det fram, og så mye bryderi er det sjelden jeg tar meg!
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #9 Skrevet 31. mai 2004 Begynte på DOL, og havnet her gjennom noen som nevnte KG i en tråd. Nå er jeg bare innom der av og til. Det som er dumt med DOL er at passordet for å logge seg inn er så langt og innviklet (man får ikke velge det selv) og jeg klarer aldri å huske alle de bokstavene og tallene iallefall. Så da må jeg først inn på e-posten min og finne det fram, og så mye bryderi er det sjelden jeg tar meg! Du bruker bare det passordet første gang du logger inn, så kan du bytte til akkurat det passordet du selv vil ha.
Gjest Starya Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 Jeg er regga på dol, men bruker forumet kun for å stille medisinske spm, eller å søke på medisinske ting og tang. Lenge mellom hver gang jeg er innom.
Gjest gjesta Skrevet 1. juni 2004 #11 Skrevet 1. juni 2004 Jeg var mye på DOL tidligere, men så fant jeg KG og da dabbet DOL-besøkene av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå