AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har samboer, som jeg har vært sammen med i fire år. Jeg har det veldig fint med han Dog liker jeg å gå ut med venninner på byen. Jeg er en jente som er veldig populær på byen. Blir mye kontaktet, spandert på og flørtet med. Av natur er jeg også veldig flørtete og liker godt all oppmerksomheten jeg får. Så hva synes dere? Er det greit å flørte med fremmede på byen, med glimt i øyet? Jeg gjør jo aldri noe, annet enn å flørte og danse med andre menn Det gir meg også litt maktfølelse og flørte hele kvelden også dra hjem uten å gi bort nummer eller si hadet Anonymous poster hash: 7e493...066 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Hva hadde du tenkt om samboeren din hadde oppført seg likt som deg? Anonymous poster hash: a12db...1b5 18
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Din luremus. Har du ikke respekt for samboeren din? Gir maktfølelse? Du vet. Du leker med ilden,. En gang kan det gå deg riktig ille. Får du ikke nok oppmerksomhet i forholdet ditt er det kanskje på tide å gå ut av det i respekt for partneren din. Anonymous poster hash: dece9...9e5 8
spegel Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Hmm... Min bestevenninne er prikk lik deg Vet ikke helt hva jeg syns om det faktisk. For min egen del er det utrolig irriterende, for hun flørter veldig med alt og alle, og jeg som er singel blir sittende i skyggen alene hehe.. Men det er jo irrelevant i forhold til spørsmålet ditt. Hadde jeg hatt en kjæreste som hadde oppført seg slik, så hadde jeg blitt litt usikker tror jeg. Men det kan også hende at han du er sammen med har såpass mye selvtillit at han tåler det greit. Mulig han også føler seg som en vinner siden han får den jenta som alle vil ha Jeg tenker altså at det vil være forskjellig fra par til par. Jeg kunne tålt det i små doser, men hadde fort blitt usikker og sjalu. 1
Nordis Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Hvis det gir deg maktfølelse, så bør du spørre deg selv hvorfor du har behov for denne maktfølelsen? Er det noe med selvbildet ditt som styrkes? Hver gang du flørter på byen, så bør du spørre deg selv om det hadde vært ok for deg at partneren din gjorde akkurat det samme. Hvis svaret er nei, så bør du slutte å kjøre denne stilen. 5
Blod Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Dere har jo vært sammen lenge. Hvorfor snakker du ikke med han? Ser faktisk ikke problemet i å flørte litt selv om man er i et forhold om man vil det, men da må det jo også være klart at det blir kun med det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Hvis det gir deg maktfølelse, så bør du spørre deg selv hvorfor du har behov for denne maktfølelsen? Er det noe med selvbildet ditt som styrkes? Hver gang du flørter på byen, så bør du spørre deg selv om det hadde vært ok for deg at partneren din gjorde akkurat det samme. Hvis svaret er nei, så bør du slutte å kjøre denne stilen. Det er litt vanskelig å svare på. For kjæresten min er veldig lite flørtete av seg med andre jenter. Men jeg tenker fremdeles at det ikke hadde gjort noe så lenge han ikke hadde vært utro mot meg. Jeg har heller ikke holdt det hemmelig for han, men snakker jo ikke vilt og uhemmet om det heller..Anonymous poster hash: 7e493...066
Steinar40 Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Selvfølgelig er det ikke greit. Men samboeren til TS er sikkert en fjott. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Dere har jo vært sammen lenge. Hvorfor snakker du ikke med han? Ser faktisk ikke problemet i å flørte litt selv om man er i et forhold om man vil det, men da må det jo også være klart at det blir kun med det. Enig med deg! Det er ikke noe problem å flørte litt!Anonymous poster hash: 7e493...066 1
Nordis Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Det kan jo hende han blir lei seg selv om han ikke sier noe..? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Selvfølgelig er det ikke greit. Men samboeren til TS er sikkert en fjott. Hvorfor tenker du det?Anonymous poster hash: 7e493...066
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Selvfølgelig er det ikke greit. Men samboeren til TS er sikkert en fjott. Er ikke så vanlig at fjotter er sammen med veldig attraktive damerAnonymous poster hash: 7e493...066
Gjest Chloe87 Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har en ekskjæreste som oppførte seg slik, det er ikke uten grunn at han ble en ekskjæreste for å si det sånn. Føler du at du ikke får nok oppmerksomhet av kjæresten din siden du holder på sånn? Har du dårlig selvtillit og trenger bekreftelse av det motsatte kjønn? Jeg tror hvertfall ilkke at du er klar for å slå deg til ro, det virker som om du ikke har rast fra deg. Jeg hadde aldri oppført meg slik på byen, bare tanken får meg til å føle meg som ei tøs.
Steinar40 Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor tenker du det?Anonymous poster hash: 7e493...066 Er ikke så vanlig at fjotter er sammen med veldig attraktive damerAnonymous poster hash: 7e493...066 En fjott som ikke bryr seg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har en ekskjæreste som oppførte seg slik, det er ikke uten grunn at han ble en ekskjæreste for å si det sånn. Føler du at du ikke får nok oppmerksomhet av kjæresten din siden du holder på sånn? Har du dårlig selvtillit og trenger bekreftelse av det motsatte kjønn? Jeg tror hvertfall ilkke at du er klar for å slå deg til ro, det virker som om du ikke har rast fra deg. Jeg hadde aldri oppført meg slik på byen, bare tanken får meg til å føle meg som ei tøs. Jeg får mye oppmerksomhet av kjæresten min, men synes det er spennende å få så mye oppmerksomhet av andre også. Hvorfor er det så feil å gjøre noe for spenningens skyld? Er flørting virkelig så ulovlig?Anonymous poster hash: 7e493...066 1
Steinar40 Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Jeg får mye oppmerksomhet av kjæresten min, men synes det er spennende å få så mye oppmerksomhet av andre også. Hvorfor er det så feil å gjøre noe for spenningens skyld? Er flørting virkelig så ulovlig?Anonymous poster hash: 7e493...066 Det kan sikkert være spennende å stikke handa inn i et vepsebol også. 3
Gjest Riskjeks Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Synes det er respektløst. Mener ikke at man ikke skal snakke med personer av motsatt kjønn på byen/fest osv, men bevisst flørting, la seg spandere på osv er ikke greit. Høres ut som om du har et stort behov for bekreftelse. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Jeg får mye oppmerksomhet av kjæresten min, men synes det er spennende å få så mye oppmerksomhet av andre også. Hvorfor er det så feil å gjøre noe for spenningens skyld? Er flørting virkelig så ulovlig?Anonymous poster hash: 7e493...066 Hvor langt drar du flørtingen da? På dansegulvet feks. Får gutta ta på puppa dine? Evt rumpa. Noe klinings? Blir du våt i hakket når du flørter eller kun behov for oppmerksomhet? Anonymous poster hash: dece9...9e5
Nordis Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Jeg får mye oppmerksomhet av kjæresten min, men synes det er spennende å få så mye oppmerksomhet av andre også. Hvorfor er det så feil å gjøre noe for spenningens skyld? Er flørting virkelig så ulovlig?Anonymous poster hash: 7e493...066 Flørting trenger ikke være ulovlig om den er uskyldig. Men det du driver med virker som risikosport. Plutselig blir dette mer alvor enn det du så for deg. Noen kan misforstå - enten kjæresten din eller han du flørter med. Du kan såre mennesker. Dropp dette og ta vare på forholdet ditt. Andre ser deg på byen og sladrer til kjæresten din ang din oppførsel. En dag får kjæresten din nok. Ikke ment som en moralpreken - bare en advarsel. 4
kisskissbangbang Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Jeg lar meg ikke påspandere, og får ikke maktfølelse, men jeg er veldig glad i å flørte litt og danse på byen. I vårt forhold er det helt ok, mannen gjør og må gjerne gjøre det samme. For andre er det ikke greit. Så dette er noe du må snakke med mannen din om. Hvilken verdi har det for deg hva ukjente mennesker på et forum mener? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå