Gå til innhold

Ville dere datet en som sa dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når daten sier "Det er NAV sin jobb å skaffe meg jobb"..Hva tenker dere da?

Han er arb.ledig på nte året pga plager med slitasje i kroppen og sier han aldri finner noe jobb som passer ham..

Da jeg hintet om omskolering og utdanning (han har ingen utdanning fra før) var det som å snakke til døve ører. Han sier at han er lei av at damer ikke godtar ham som han er: "alltid er det noe dere damer klager på" liksom..

Jeg har ellers et greit inntrykk av fyren,men vurderer å dumpe ham pga det jeg nevnte over her...Synes det er skikkelig taper-holdning.(Han er i slutten av 30-årene). Er det slemt av meg?

Anonymous poster hash: 08166...933
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Next!

• Liker 8
Skrevet

Sorry men nei du er ikke slem.

• Liker 6
Skrevet

Hadde priset meg lykkelig for at det sto så i klartekst:

Ikke interessert!!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

LOL, nei. Virker som en slabbedask. Finnes ikke noe som er mindre attraktivt enn det.

Endret av smarie
  • Liker 2
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Ditt tap jente. For alt du vet kan han være svingod i Dungeons & Dragons.

• Liker 7
Skrevet

uff, finn deg noe annet...

AnonymBruker
Skrevet

...står det bilde av ham ved siden av "turn-off" i ordboka?

Anonymous poster hash: 081ce...0c3
Skrevet

"Ikke interessert, din forbanna trygdesnylter" er vel et passende svar til denne, ja, trygdesnylteren.

• Liker 2
Skrevet

Når daten sier "Det er NAV sin jobb å skaffe meg jobb"..Hva tenker dere da?

Han er arb.ledig på nte året pga plager med slitasje i kroppen og sier han aldri finner noe jobb som passer ham..

Da jeg hintet om omskolering og utdanning (han har ingen utdanning fra før) var det som å snakke til døve ører. Han sier at han er lei av at damer ikke godtar ham som han er: "alltid er det noe dere damer klager på" liksom..

Jeg har ellers et greit inntrykk av fyren,men vurderer å dumpe ham pga det jeg nevnte over her...Synes det er skikkelig taper-holdning.(Han er i slutten av 30-årene). Er det slemt av meg?

Slemt nei! Smart ja! Dette er en fyr som aldri vil få orden på livet sitt og som tror verden skal betjene han og tilfredstille hans behov. Nei kjære deg løp så fort du kan... og se deg ALDRI tilbake.. :)

• Liker 4
Skrevet

Huff, snylter av verste sort. I tillegg må han jo være lat som ikke vil jobbe. Drop han, og fortell hvorfor!

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvordan slike mannfolk greier og få damer, er mann selv, men akkuratt og få noen, der sliter jeg.

Anonymous poster hash: 34d16...c06
  • Liker 1
Skrevet

Høres ut som en fyr som er mindre smart rett og slett. Om du skal slå opp er jo for deg å bestemme, men for min egen del så syns jeg dette med fremtid og økonomisk sikkerhet er ganske viktig. Det får man rett og slett ikke med en fyr/ei dame som later seg og forventer at andre skal fikse problemene sine for seg.

Skrevet

Jeg hadde begynt å le og spurt om han var seriøs. Så hadde jeg blunket kokett og ledd hele veien til leiligheten jeg betaler for med mine egne penger.

Skremmende at det finnes slike mennesker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slemt nei! Smart ja! Dette er en fyr som aldri vil få orden på livet sitt og som tror verden skal betjene han og tilfredstille hans behov. Nei kjære deg løp så fort du kan... og se deg ALDRI tilbake.. :)

Hvorfor må hun løpe sånn? Kan hun ikke bare rusle rolig avgårde å se tilbake som det selv passer henne?

Anonymous poster hash: f2ac6...401

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvordan slike mannfolk greier og få damer, er mann selv, men akkuratt og få noen, der sliter jeg.

Anonymous poster hash: 34d16...c06

Virker ikke som han får seg dame..Vi møttes på en nettdatingsside. Der har han hatt profil ganske lenge (+ at han er på flere andre datingsider også).

Ser han skriver en del statusoppdateringer på face om hvor vanskelig det er å finne seg dame,at alle er kravstore osv,mens venner kommenterer ting som:"livet er hva du gjør det til xxxxxx".

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fyr som er mindre smart rett og slett. Om du skal slå opp er jo for deg å bestemme, men for min egen del så syns jeg dette med fremtid og økonomisk sikkerhet er ganske viktig. Det får man rett og slett ikke med en fyr/ei dame som later seg og forventer at andre skal fikse problemene sine for seg.

Ja.Det er det jeg har tenkt mye på...Hvilken fremtid hadde det blitt.Hva om vi ble et par og jeg en gang blir for syk til å jobbe..Hvem skal hjelpe meg da.Nei,jeg sier nok takk og farvel til ham nå.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.Det er det jeg har tenkt mye på...Hvilken fremtid hadde det blitt.Hva om vi ble et par og jeg en gang blir for syk til å jobbe..Hvem skal hjelpe meg da.Nei,jeg sier nok takk og farvel til ham nå.

Hva om du ikke har gravd hardt nok etter gull og står alene?

Anonymous poster hash: 313d5...ada

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en som ikke gidder og gjøre noen ting eller ta litt ansvar selv. Hadde vært veldig skeptisk ja.

Anonymous poster hash: e63a8...5a3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...