AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor tar kvinner ut 2/3 av alle skilsmisser? http://www.forskning.no/artikler/2007/november/1194280051.01 Anonymous poster hash: 3e79e...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Kanskje fordi 2/3 av menn ikke egner seg for ekteskap? Anonymous poster hash: b594c...4c0 14
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Fordi kvinner trenger mer variasjon og spenning enn menn. Anonymous poster hash: 426a0...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Fordi kvinner trenger mer variasjon og spenning enn menn. Anonymous poster hash: 426a0...a5e Det er jo barn i forholdet ofte ... Anonymous poster hash: 3e79e...f6f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Fordi kvinner trenger mer variasjon og spenning enn menn. Anonymous poster hash: 426a0...a5e Fra evolusjonistisk perspektiv er det menn som krever variasjon, da detter øker deres sjanse for å spre sitt DNA. Kvinner søker stabilitet. Henviser derfor til kommentar 1 . Anonymous poster hash: b594c...4c0
Nordis Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Ikke godt å si hvorfor det er kvinner som tar ut flest skilsmisser. Men jeg tror at når ei dame først har bestemt seg for å gå, så har hun ofte tenkt på det veldig lenge og sendt mange signaler, og sagt tydelig i fra, i forkant - ofte uten at mannen har tatt det helt på alvor. Det kan være grunnen til at det er hun som tar the final step. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Skjønner de godt. 2/3 av menn er søppel... Hilsen mann 34Anonymous poster hash: 5ccd4...224 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Min erfaring er at det er mannfolka som stikker av. For de må bytte ut fitter jevnlig. Sånn er det. De klarer ikke holde seg til samme dama. Jeg er katolikk så kan ikke skilles dersom jeg gifter meg. Med mindre jeg blir banka eller mannen er utro (så da blir jeg skilt uansett siden alle menn er utro). Anonymous poster hash: a1cd3...c8a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Fra evolusjonistisk perspektiv er det menn som krever variasjon, da detter øker deres sjanse for å spre sitt DNA. Kvinner søker stabilitet. Henviser derfor til kommentar 1 . Anonymous poster hash: b594c...4c0 Kanskje vi skal begynne å se på ting realistisk, i steden for med enkle teorier? Anonymous poster hash: 3e79e...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Min erfaring er at det er mannfolka som stikker av. For de må bytte ut fitter jevnlig. Sånn er det. De klarer ikke holde seg til samme dama. Jeg er katolikk så kan ikke skilles dersom jeg gifter meg. Med mindre jeg blir banka eller mannen er utro (så da blir jeg skilt uansett siden alle menn er utro). Anonymous poster hash: a1cd3...c8a Hvis du vanket i mindre vulgære miljøer så ville du se kvinner er oftere utro enn menn.Anonymous poster hash: 40212...db3 4
Gjest pluviophile Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Fra evolusjonistisk perspektiv er det menn som krever variasjon, da detter øker deres sjanse for å spre sitt DNA. Kvinner søker stabilitet. Henviser derfor til kommentar 1 . Anonymous poster hash: b594c...4c0 Fordi mange menn tenker med det lille hodet, og derfor er ute av stand til å tilby kone og barn stabilitet. Her kan man selvsagt plukke opp det evige argumentet med at fra et evolusjonistisk perspektiv er monogami ikke naturlig, men i våre dager opererer vi med den idéen at ekteskapet er en avtale mellom to likeverdige individer. Dersom en av dem ønsker mer enn hva et monogamt ekteskap kan tilby, må det inngås en ny avtale mellom de to partene.
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Kvinner er vel mer fornuftige og innser at ekteskap er noe som ikke er nødvendig i et moderne samfunn. Vi lever tross alt ikke i middelalderen lenger-
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Hvis du vanket i mindre vulgære miljøer så ville du se kvinner er oftere utro enn menn.Anonymous poster hash: 40212...db3 Hva mener du med mindre vulgære miljøer? Jeg har blitt dumpa så mange ganger atte hjælp. Endte nesten i selvmord forrige gang Mannfolk er drittsekker uten empati. De fleste hvertfall. Sier ikke at det gjelder alle, men vet om så utrolig mange som er utro og bare flytter inn til nye dama som om ingenting hadde hendt. Tenk å være så patetisk, å ikke klare å være alene. Turn off. Anonymous poster hash: a1cd3...c8a
Nordis Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Forøvrig finner jeg overskrifta di både latterlig og provoserende, Ts. Kvinner elsker ikke skilsmisser. Ikke menn heller. Det er det ingen oppegående mennesker som gjør. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Hva mener du med mindre vulgære miljøer? Jeg har blitt dumpa så mange ganger atte hjælp. Endte nesten i selvmord forrige gang Mannfolk er drittsekker uten empati. De fleste hvertfall. Sier ikke at det gjelder alle, men vet om så utrolig mange som er utro og bare flytter inn til nye dama som om ingenting hadde hendt. Tenk å være så patetisk, å ikke klare å være alene. Turn off. Anonymous poster hash: a1cd3...c8a Er det bare meg eller er det mange her på KG som skriver "atte hjælp" for tida? Er dette en ny KG-slang? (Beklager trådavsporingen) Anonymous poster hash: 47e68...f46 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Forøvrig finner jeg overskrifta di både latterlig og provoserende, Ts. Kvinner elsker ikke skilsmisser. Ikke menn heller. Det er det ingen oppegående mennesker som gjør. Hehe, må provosere litt. Det er det forum er for Anonymous poster hash: 3e79e...f6f
Steinar40 Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor tar kvinner ut 2/3 av alle skilsmisser? http://www.forskning.no/artikler/2007/november/1194280051.01 Anonymous poster hash: 3e79e...f6f Fordi 2/3 av menn ikke bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Kvinner elsker oppmerksomhet. Når mannen slutter å gi henne det, velger hun å erstatte sin mann med en ny, som gir henne masse oppmerksomhet og begjærer henne mer enn sin mann. Tror jeg. Anonymous poster hash: 426a0...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Det er jo barn i forholdet ofte ... Anonymous poster hash: 3e79e...f6f Ja. Mennene. Anonymous poster hash: 47e68...f46 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Fordi kvinnen kan overta alt mannen eier ved en skilsmisse. Grådige dyr disse kvinnene. Anonymous poster hash: fb58c...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå