Avenodite Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Hei! Jeg holder på å lime inn bilder fra bryllupet vårt i fjor sommer. Plutselig ble jeg så usikker på om det heter brudevals eller bryllupsvals? Er det noen som kan hjelpe meg slik at albumet blir helt ferdig i kveld? Lykke til til alle dere som skal gifte dere!!
Cajsa Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Jeg har alltid sagt brudevals.. Men mulig jeg tar feil.
minniepus Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Jeg tror det er vanlig å si brudevals, men bryllupsvals er jo bedre, siden bruden ikke danser alene.
Cajsa Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Vi kommer fra kurs i dag' date=' og da het det brudevals.[/quote'] Hvor har dere gått på kurs hen? Er interessert i det, for ingen av oss kan danse..
Gjest Tex Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Vi gikk på brudevalskurs på Lillestrøm, det var knallbra. Men pga mine gjentatte slimposebetennelser fikk vi aldri øvd så vi endte opp med å danse vanlig dans. Men poenget mitt er at det står brudevalskurs på kortet vi fikk derfra.....
Avenodite Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2004 Takk for svar. Nå er endelig albumet ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå