Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, er en fortvilet fyr på 21 her. Jeg har de siste månedene holdt på med ei jente, og vi falt begge ganske pladask for hverandre etter en stund. Snakket sammen HVER dag, mange timer om dagen, jeg synes det var så deilig å endelig ha funnet ei som henne, så ukomplisert og god, ei jeg endelig turte å stole på. MEN helt ut av det blanke begynte hun å snakke mindre og mindre med meg. Nå har vi nesten ikke snakket sammen på 2 måneder. Bare små sporadiske beskjeder. Når jeg har spurt henne hva som skjer, så forteller hun meg at hun har det veldig tøft for tiden og at hun derfor ikke er så lysten på å snakke. Dette har jeg selvfølgelig vist stor forståelse for, jeg er jo så inderlig glad i denne jenta. Men jeg kjenner det tærer sånn på meg. Jeg har gått inn i en skikkelig depresjon pga. dette. Har konstant vondt i magen og tenker på henne hele dagen.

Jeg har sagt til henne at det er greit om hun vil bryte kontakten, om det er det hun vil, så skal jeg ha forståelse for det. Men det er heller ikke hva hun vil (påstår hun ihvertfall)... Det ville ha knust meg om hun ville bryte kontakten, men da ville jeg ihvertfall kunne gått videre. Sånn som det er nå, så er det helt for jævlig. Sitter bare å venter på meldingen som aldri kommer...

Vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så utrolig glad i henne, og hun betyr mer for meg enn noen annen... Jeg tolker det jo nesten dithen, at jeg gjør dagene verre for henne, og at hun ikke trenger meg lenger. Men jeg kan jo aldri helt sette meg inn i hva hun tenker eller føler, ettersom hun ikke vil si meg hva som er galt.

Hun sier jo at hun fortsatt vil ha meg, og at hun er kjempeglad i meg... Jeg vet bare ikke lenger... Tenkte kanskje noen her kunne komme med noen bedre forslag. Jenter kjenner jenter best ?

Anonymous poster hash: ef50a...55b
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg tenker at:

Enten går hun faktisk gjennom en tøff periode som hun gir uttrykk for eller så har hun mistet interessen eller funnet en annen. Om det er det sistnevnte så er det utrolig stygt å holde deg på gress.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Skrevet

Her syns jeg faktisk at du skal sette deg selv først. Du går rundt og tenker og venter på å høre noe fra henne, sant? Dvs. HUN sitter med ganske mye makt over hvordan du skal ha det og føle deg. Du blir hoppende glad hvis du hører noe fra henne, og blir dypt lei deg når hun ikke tar kontakt.

Ta tilbake kontrollen! Du har ikke godt av dette forholdet. Jeg har vært i din situasjon, og vet hvor vanskelig det er, tro meg. Det beste du kan gjøre for deg selv nå, er å sette foten ned. Si til henne at hvis hun ønsker å ha noe med deg å gjøre, så må hun åpne seg for deg, og la deg støtte henne gjennom det hun sliter med. Hvis hun ikke ønsker det, så kutter du kontakt. Enkelt, men veldig vanskelig! :/

Skrevet

Jeg tenker at dersom hun var så glad i deg som hun sier ville hun ha gjort en innsats for å holde kontakten, iallefall med tanke på at hun såvidt har svart i 2 mnd.

Dessverre virker det som om hun holder deg på gress inntil hun finner noen bedre eller kanskje har hun allerede funnet en annen. Uansett utrolig dårlig gjort!

Skrevet

Kan godt hende hun har det vanskelig. Kanskje du kan si til henne at situasjonen gjør deg utrygg, at du ikke vet hva hun egentlig føler og vil. Si evt. at du respekterer at hun har det vanskelig, men at du gjerne vil være der for henne. Kanskje blir situasjonen bedre med litt mer åpenhet fra hennes side. Syns du skal si til henne at du har blitt deprimert selv. Da tror jeg hun vil avvikle det med deg, hvis sannheten er at hun ikke er interessert. Når hun skjønner hvor vondt situasjonen gjør deg. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...