Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 hvor lønner det seg å kjøpe solkrem om en vil spare penger? på gardermoen tax free eller vanlige klesbutikker i norge?
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Jeg har kun kjøpt solkrem på dagligvarehandelen og apoteket, og av disse to er apoteket desidert dyrest. (Men fører da også litt andre merker...) Taxfree-prisene vet jeg ingenting om, men om du skal kjøpe solkrem av den dyre, eksklusive sorten, så er nok takfree'en rimligere enn parfymerier her til lands, vil jeg tro. K
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 og på tax-free kan du vel egentlig være garantert at det er "ferske" solkremer og ikke noe som har stått siden i fjor.
Gjest Elenath Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 og på tax-free kan du vel egentlig være garantert at det er "ferske" solkremer og ikke noe som har stått siden i fjor. Det står holdbarhetsdato på solkremer (tror det er nytt fra i år) sjekk de før du kjøper så er du sikker på at de ikke har stått for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå