Tusenfryd Skrevet 4. mars 2002 #21 Del Skrevet 4. mars 2002 Torsdager 22.30 på NRK 1. Torsdag kommer visstnok siste episode... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versace Skrevet 5. mars 2002 #22 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg sier nå bare "Tommy Tommy" hehe helten i fruktkurven til Linda hihi.. Finnen er jo kanon bra. Vakke kjedelig når narvestad kjørte rundt i blå traktoren sin heller når han skulle på date .. Kansje det er det jeg skal gjøre neste gang ja....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. mars 2002 #23 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg ligger i sofen og ler Stoltenberg er den beste og så er han i grunnen litt kjekk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #24 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg synes ikke Robert er spesielt morsom jeg!Men sexy JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #25 Del Skrevet 7. mars 2002 Rita: Han er vel ikke utdannet skuespiller, men har jobbet i NRK i mange år som produsent mm. Produserte blant annet "Midt i Smørøyet". Ellers må jeg bare si meg enig i all rosen som allerede er gitt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2002 #26 Del Skrevet 8. mars 2002 HALLOEN Enig jeg og......jeg bare ler meg skakk av disse episodene! Det er bare å ta av seg hatten..........!1 Klemmer12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cath Skrevet 10. mars 2002 #27 Del Skrevet 10. mars 2002 Borettslaget er genialt... Rita: vet ikke om han er utdannet skuespiller men husker at han og tvillingbroren, Harald hadde et musikkprogram på NRK på 80-tallet. Gjett om jeg hadde en skikkelig dobbeltforelskelse da? Har ikke sett noe mer til Harald annet enn da han spilte broren til Pirkka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. mars 2002 #28 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg synes spesielt Roy Narvestad utmerker seg med sine kraftig utbygde sosiale antenner... Det er heldigvis 2 episoder igjen, og forhåpentligvis må det jo komme flere??? Hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. mars 2002 #29 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Borettslaget er helt topp! Jeg synes som Væren at hr. Narvestad er utmerket i sin måte å være pågående og firkanta og totalt mangle sosiale antenner1 Videre er jo Yngve Freiholt og Trudes mor utrolig bra! Hele persongalleriet har sjel, og til tross for at serien er gjort en tid tilbake, så har han truffet perfekt med enkelte temaer, som tvangsekteskap og æresbegreper1 Dessverre mistet jeg de to første episodene! hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 10. mars 2002 Forfatter #30 Del Skrevet 10. mars 2002 Så er ikke herr Stoltenberg skuespiller. Så vet jeg det. Superflink er han i alle fall. Jeg tror jeg skal gå i tog, ha en egen parole. "Ja til mer Borettslaget. Nei til all tøvete Reality." 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #31 Del Skrevet 14. mars 2002 Borettslaget,greit nok....., men har nok opplevd morsommere tv. Forresten minner noen av disse typene i borettslaget, minner mye om typene som tidligere barneombud har fremstilt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå