AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har utrolig vondt i hodet ofte. har full fart i hverdagen, så føler ikke jeg får i meg nok mat. Sånn som i går rakk jeg bare å spise: Frokost: havregryn og melk Lunsj: et hvitt rundtstykke Middag: to hjemmelagde Pizzabiter Er dette grunnen til at jeg stadig har så vondt i hodet? Er det for lite?Anonymous poster hash: bfafa...1a5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Drikker du nok vann? Og hvis du er kaffedrikker- glemmer du å drikke kaffe? Da kan du få vondt i hodet... Anonymous poster hash: c5c7d...6fb
Monstrum Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Om du spiser for lite eller ikke er vanskelig å si, for det varierer sånn fra person til person. MEN, det er mye karbohydrater det, kanskje prøve å variere litt? Og, DRIKK masse vann
mandel92 Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Ja! Det er altfor lite! Du må spise mye mer mat! 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har utrolig vondt i hodet ofte. har full fart i hverdagen, så føler ikke jeg får i meg nok mat. Sånn som i går rakk jeg bare å spise: Frokost: havregryn og melk Lunsj: et hvitt rundtstykke Middag: to hjemmelagde Pizzabiter Er dette grunnen til at jeg stadig har så vondt i hodet? Er det for lite?Anonymous poster hash: bfafa...1a5 Du skjønner vel selv at dette er altfor lite. Passer du på å få i deg nok drikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå