Gå til innhold

dere som kan lavkarbo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på lavkarbo i 2 måneder nå og stortrives!

Men jeg elsker kaker og snop, og prøver konstant å finne en erstatning. Nå har jeg funnet en helt fantastisk god kake som jeg spiser 1-2 stykker av for dagen. Lager den kanskje en gang i uken.

Er det greit? Å spise lavkarbo kake hver dag om jeg gjør det? prøver å gå ned i vekt.

ingrediensene er:

egg, meierismør, sukrin, fløte, fiberhusk, kaffe, kakaopulver, helmelk, vaniljedråper og bakepulver. Muligens mer, men husker ikke.

Anonymous poster hash: ba71c...b4a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her må du nesten legge ut oppskriften!

Anonymous poster hash: daa13...512
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Hva er målet med å gå på lavkarbo? Jeg spiser hovedsakelig lavkarbo og hele poenget er jo et mer stabilt blodsukker slik at du ikke skal føle trang for noe søtt i hverdagen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er målet med å gå på lavkarbo? Jeg spiser hovedsakelig lavkarbo og hele poenget er jo et mer stabilt blodsukker slik at du ikke skal føle trang for noe søtt i hverdagen.

Målet er først å fremst å gå ned i vekt. men jeg spiser også lavkarbo fordi jeg har lavt stoffskifte og får mer energi av å kutte karbo!

Gjest Runforit
Skrevet

Målet er først å fremst å gå ned i vekt. men jeg spiser også lavkarbo fordi jeg har lavt stoffskifte og får mer energi av å kutte karbo! Anonymous poster hash: ba71c...b4a

Det er ikke noe stress å spise kake hver dag så lenge du totalt sett går i underskudd. Har du regnet ut hvor mange kalorier du skal ha i deg?

Går du jevnt ned selv med kake hver dag?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe stress å spise kake hver dag så lenge du totalt sett går i underskudd. Har du regnet ut hvor mange kalorier du skal ha i deg?

Går du jevnt ned selv med kake hver dag?

Jeg går jevnt ned, så tror ikke det har noen invirkning på det! Tenkte mer på om det var noe med sammenblandingen av sukrin og alt det andre som ikke var helt sunt.

Ligger på rundt 2000 kcal dagen tror jeg. 20-30 gram karbo

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg går jevnt ned, så tror ikke det har noen invirkning på det! Tenkte mer på om det var noe med sammenblandingen av sukrin og alt det andre som ikke var helt sunt. Ligger på rundt 2000 kcal dagen tror jeg. 20-30 gram karbo Anonymous poster hash: ba71c...b4a

Så lenge du ellers får i deg all næring du trenger så kos deg med kaken :)

Var ikke noen "farlige" ingredienser i den :)

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ellers får i deg all næring du trenger så kos deg med kaken :)

Var ikke noen "farlige" ingredienser i den :)

Flott, da gjør jeg det :) takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...