fisk72 Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg 41 og er på dating etter 2 år som skilt. Jeg møtte en mann på samme alder for 7 -8 uker siden. Jeg ble ikke helt betatt av han med en gang jeg så han men jeg tenkte at jeg skulle gi han en sjans. Han virket veldig snill og oppegående. Han ble super betatt av meg og Smsene begynte å tikke inn. Og han begynte å vokse mer og mer på meg. Han sa han synes jeg var perfekt, han digget meg og han la planer med deg. Jeg har møtt broren hans. Vi hadde en fantastisk uke sammen og han sa at han ønsket jeg ble hans etc etc. Og jeg gikk med på det og viste han at jeg også likte han....... og BOM..... han har kalde føtter!!! Jeg spurte han på søndag for snart 1 uke siden om han hadde kalde føtter og han sa JA!! Hvorfor gjør man sånt??? Det var ikke jeg som pushet relasjonen så fort fram. Utansett så sa han at han trenger tid til å tenke og at han skulle komme tilbake til meg etter det slik at ingenting er i "løse luften lenger". Hvor lenge skal jeg vente? Jeg har ikke hørt noe fra han og det er 6 dager siden. Hilsen Frustret
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Begynn å date andre! Anonymous poster hash: 3a8a8...6c4 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 hvrofor man gjør sånt er vanskelig å si. jeg har en tendens til det selv. være ekstremt betatt for deretter å miste interessen Anonymous poster hash: 4df2b...5b5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Det et nok ikke bare menn, sitter i samme situasjon med en jente jeg har truffet. Hun pushet relasjonen fram, traff familien hennes osv så fikk hun kalde føtter! Føler med deg, er ikke noe ålreit! Anonymous poster hash: 9d2d9...7d8 Anonymous poster hash: 9d2d9...7d8
fisk72 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2014 hvrofor man gjør sånt er vanskelig å si. jeg har en tendens til det selv. være ekstremt betatt for deretter å miste interessen Anonymous poster hash: 4df2b...5b5 Men hva skal jeg gjøre? Jeg synes det blir for dumt hvis man ikke avslutter på en ordentlig måte.... vi er jo over 40!
FalconPunch Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Men hva skal jeg gjøre? Jeg synes det blir for dumt hvis man ikke avslutter på en ordentlig måte.... vi er jo over 40! det er jo ikke så ekstremt mye du kan gjøre. vil han ikke så vil han ikke. du kan jo heller ikke tvinge han til å ta kontakt med deg. gå videre er det eneste du kan gjøre Anonymous poster hash: 4df2b...5b5 1
fisk72 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2014 J det er jo ikke så ekstremt mye du kan gjøre. vil han ikke så vil han ikke. du kan jo heller ikke tvinge han til å ta kontakt med deg. gå videre er det eneste du kan gjøre Anonymous poster hash: 4df2b...5b5 Det jeeg mente var at jeg ønsker å avslutte på en ordentlig måte ellers blir det litt umodent. å ha ting usagt.....
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Noen menn liker bare jakten. Anonymous poster hash: d609e...390 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Min erfaring er at med de som blir kjempe super forelska med en gang, så går ofte "luften " på en måte ut av de etter en stund. Kanskje han innså at han bare var forelsket i forelskelsen? eller at han kom ned på jorda , og innså at det har gått for fort. Jeg hadde bare latt være å ta kontakt med han. Hvis du blir desperat så blir han bare enda mer skremt. Anonymous poster hash: 89cb5...80a 1
Blid jente Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Du...bare ro det hele litt ned..og prøv å begynn på nytt igjen. Rykk tilbake til start for å si det sånn....... Ta en ærlig prat sammen, og finn ut hvor dere har hverandre.Kan være det hjelper dere i gang igjen og at han er interessert allikevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå