Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle par ser ikke ut som fotomodeller, men jeg får lett inntrykk av at mange søker etter partnere som er kjempepene, og "fotomodeller" utseendemessig.

Jeg ønsker selv en pen mann.... Det merkelige er at jeg går på date, blir sjarmert av fyren på første date, men når han sier seg interessert, og når jeg ser han igjen, så synes jeg gjerne at han ser "gammel" og ikke sånn pen som jeg ønsket.

Da får jeg dårlig samvittighet, fordi jeg tenker sånn.

Men samtidig så får jeg lyst å fortsette å møte vedkommende og finne ut pga personlighet.

Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: c787c...b77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer om en som man har lyst til å kysse, han har sjarm.og er en mann som liker å snakke om alt, pene modell mannfolk er for kvalmt. Tenk så mange som flyr etter han da, man må være bekymret hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

trådstarter:

Det er flere positive ting med han: Han er jo litt sjarmerende. 2. Han har ikke barn. 3. Han virker seriøs. 4. Han virker veldig snill. 5. Han har samme interesser som meg. 6. Vi er veldig like. 7. Han er høyere enn meg.

Også har jeg de negative...: 1. Jeg synes at han ser gammel ut i forhold til hva han er, sikkert pga at han har grått hår. 2. Det er ikke sånn at jeg føler for å kysse han i ett strekk.... men jeg kan kysse han uten problem. 3. Han er litt rask i fremgangen sin, med tanke på at jeg egentlig ønsker å vite litt mer om hvordan han ser for seg å leve fremover.

Men.... å gi slipp på dette er heller ikke lett. Jeg vet at utseende ikke er alt, og at personligheten er viktigere. Ihvertfall er det slik for meg... Så han kan jo være den rette for meg... hvem vet....

AnonymBruker
Skrevet

fotomodeller er ikke nødvendigvis pene. just sayin!

Anonymous poster hash: 4d8f4...241
  • Liker 3
Skrevet

Jeg drømmer om en som man har lyst til å kysse, han har sjarm.og er en mann som liker å snakke om alt, pene modell mannfolk er for kvalmt. Tenk så mange som flyr etter han da, man må være bekymret hele tiden.

Hvorfor det? Man trenger ikke å bekymre seg for noe som helst før eventuelt han imøtekommer flørtingen.

TS; For meg så betyr utseendet noe, men da velger jeg ut ifra mine preferanser. Personligheten er for meg viktigst,men jo, jeg vil like det jeg ser også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ett flott utseende kan bare ta deg ett visst stykke. Har man ikke personlighet som er attraktiv så mister man interessen uansett hvor pen vedkommede er.

Anonymous poster hash: 92ddc...f76
  • Liker 2
Skrevet

Det er én regel som gjelder, og kun én:

Du velger det fineste du får.

Gjest Vevila
Skrevet

Det er én regel som gjelder, og kun én:

Du velger det fineste du får.

Det er en mannfolk-regel regner jeg med?

AnonymBruker
Skrevet

trådstarter: sånn fungerer ikke jeg.... jeg vil egentlig ha en pen mann, men ender som regel opp med en som ikke er direkte pen.

Skrevet

Det er en mannfolk-regel regner jeg med?

Hehe. ;) Vel, legg til jobb, penger, makt, status, sosial og kulturell kapital, familie og eiendom. Alt inngår. Så ville visse kvinnelige KG'ere, (hyklere som sådan), mene at utseende, hjerne, intelligens, høyde, penisstørrelse og alt annet tenkelig mellom himmel og jord hos mannen er likegyldig så lenge man bare liker hverandre. De samme damene blir selvsagt kjempebegeistret dersom mannen kan betale et flott nytt hus og dra inn en million i året, men det "betyr" jo selvsagt ingenting. (Yeah right, c'mon.)

Man velger det fineste man får, menn likeså som kvinner. Penger og attraktivitet ligger i samme seng. De ligger latent i absolutt alt vi gjør. Vi vil alle være rike og vakre. Vakker og fattig er fortsatt vakker. Vakker og rik? Vel, man har slik penger til å betale seg fin.

I partnervalg spiller selvsagt, helt åpenbart, uten tvil, disse tingene en ganske stor rolle. Kanskje ikke for en kortvarig flørt. I et potensielt ekteskap derimot vil jeg hevde at vi alle tenker strategisk. Ingen gifter seg med en slubbert, med mindre man selv er en slubbert. Er man lege gifter man seg ikke med en arbeidsløs alkoholiker. Det forekommer merkelig nok ikke.

En kan kalle meg uetisk til man blir blå i ansiktet for å påpeke det. Det gjør det derimot ikke mindre sant, etisk eller ei. Man velger det fineste man får. Punktum finale.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er forlovet med mannen i mitt liv. jeg elsker han høyt.

vi har vært venner siden barndommen og oppigjennom har jeg vært sammen med mange "pene" menn.

forloveden er ikke typisk pen/kjekk og jeg husker at jeg før syntes han også var stygg.

han har alltid vært interresert i meg, men jeg syntes ikke han var kjekk nok og ville kun ha et vennskap med han.

Men ettervært som vi har blitt eldre( 26 år), ble vennskapet utviklet til kjærlighet.

og jeg syntes nå han er den vakreste, kjekkeste mannen på jord!

jeg vil da påstå at jeg IKKE har valgt mann etter utseende, men etter hvor fantastisk flott menneske han er!

Anonymous poster hash: f47f6...82c
  • Liker 1
Gjest Vevila
Skrevet

Hmm... Jeg og de fleste jeg kjenner faller visst tydeligvis utenfor normalen ettersom vi har valgt partner basert på hovedsakelig personligheten alene :)

Skrevet

jeg er forlovet med mannen i mitt liv. jeg elsker han høyt.

vi har vært venner siden barndommen og oppigjennom har jeg vært sammen med mange "pene" menn.

forloveden er ikke typisk pen/kjekk og jeg husker at jeg før syntes han også var stygg.

han har alltid vært interresert i meg, men jeg syntes ikke han var kjekk nok og ville kun ha et vennskap med han.

Men ettervært som vi har blitt eldre( 26 år), ble vennskapet utviklet til kjærlighet.

og jeg syntes nå han er den vakreste, kjekkeste mannen på jord!

jeg vil da påstå at jeg IKKE har valgt mann etter utseende, men etter hvor fantastisk flott menneske han er!

Anonymous poster hash: f47f6...82c

Dette kunne jeg ha skrevet selv ;)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Utseende er noe som kan fange interesse i utgangspunktet, men det hjelper jo lite med godt utseende når personligheten er dårlig. Man må like partnerens utseende, men at man alltid tar "den fineste man får" - i betydningen utseendemessig fin - nei.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne jeg ha skrevet selv ;)

at stygge menn er bra nok når de er ferdigutdanna og får råd til hus?

Anonymous poster hash: 9e8a7...398

Skrevet

at stygge menn er bra nok når de er ferdigutdanna og får råd til hus?

Anonymous poster hash: 9e8a7...398

Leste vi samme tekst?

At personligheten er det viktigste, og når noen har en fantastisk personlighet så blir de også utrolig vakre på utsiden.

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Synes jo det er merkelig om utseendet ikke er viktig!

Skrevet

Utseende er det som tiltrekker og personlighet er det som får meg til å bli.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange ting som er viktigere enn nøyaktig hvilken hårfarge han har, eller hvilken farge på øynene, eller hvor lang han er, etc.

Det viktigste er hvordan han ser på meg, hva han sier til meg, hvordan han tar på meg, om han har noe å fortelle og dele, om han er sjarmerende og om han får meg til å le. Det er det som tenner meg. Ikke utseendet alene.

Anonymous poster hash: 81d18...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...