Gå til innhold

Virkeligheten vs. Kvinneguiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at jeg ikke klarer å glemme ting fra virkeligheten, hva folk har sagt eller gjort mot meg, enn hva folk skriver her på Kvinneguiden? Skulle ønske jeg hadde på meg en beskyttelsesboble i virkeligheten og! Selvfølgelig er noen ting her vondt å lede, men de glemmes så fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn! Jeg tror at det handler om at her på kvinneguiden så er jeg anonym, det er ingen her som vet hvordan jeg egentlig er, og jeg vet at jeg ikke nødvendigivs er slik som jeg framstilles på nettet. Også vet jeg at folk gjerne lettere kommer med stygge kommentarer på nettet, bare for å provosere, og det lar jeg ikke gå inn på meg i så stor grad.

Mens i virkeligheten går den minste ting inn på meg, og jeg kan huske en liten fillekommentar i årevis.

Skrevet

Lurer på om det har noe med hvem som sier en slem ting, eller om det gikk inn på en og ble værende fordi man var mer mottagelige for vonde ting da det ble sagt? På nettet så vet man at noe slemt kommer, man er forberedt, men vet alikevel at det kommer mye hyggelig.

Skrevet

Lurer på om det har noe med hvem som sier en slem ting, eller om det gikk inn på en og ble værende fordi man var mer mottagelige for vonde ting da det ble sagt? På nettet så vet man at noe slemt kommer, man er forberedt, men vet alikevel at det kommer mye hyggelig.

Ja, jeg tror nok det har noe med hvem som sier noe slemt. Jeg blir mye mer såra når noen jeg kjenner godt sier noe slemt, enn noen totalt fremmede over nettet. For meg kommer det også an på dagsformen, om jeg i utgangspunktet er i dårlig humør kan jeg bli lei meg for den minste ting, f.eks at noen ikke sier "hei" når de går forbi meg.

Skrevet

Ja, jeg tror nok det har noe med hvem som sier noe slemt. Jeg blir mye mer såra når noen jeg kjenner godt sier noe slemt, enn noen totalt fremmede over nettet. For meg kommer det også an på dagsformen, om jeg i utgangspunktet er i dårlig humør kan jeg bli lei meg for den minste ting, f.eks at noen ikke sier "hei" når de går forbi meg.

Skulle vært en teknikk å få venner og familie på avstand, når de sier noe sårende. Hvorfor de sier noe sårende er jo også så rart. Kanskje det er der det ligger, at de ikke forstår hva de har satt igang med å si en ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...