Gå til innhold

Aargh - venninne som alltid skal endre andres planer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på besøk i en by hvor jeg bodde i flere år og annonserte på face at jeg gjerne ville treffe folk på mine favorittpuber. Så skriver en venninne på veggen min at vi kan treffes på en restaurant til brunsj, og jeg svarer at det passer først litt senere, og at jeg ringer henne når jeg er ferdig med de andre tingene jeg skal gjøre den dagen. Hun begynner å mase om å bestille bord, hvor mange osv osv. og tar helt over, insisterer på at vi må få med oss en utstillingsåpning først. Jeg hadde jo lyst til å dra på pub og tenkte det kunne være hyggelig å ta det på sparket og stikke innom hennes brunsj hvis hun er der uansett. Dette skjønner hun bare ikke. Det skjer alltid at hun vil være med på noe sosialt samtidig som hun alltid skal endre planene og bestemme et annet program. Hun er hatet av en del andre av vennene mine i denne byen og det virker som om ingen tør å foreslå noe annet overfor meg nå.

Tips til hva jeg kan svare henne? Og det verste av alt: Hun er 49 år og har voksne barn!

Anonymous poster hash: 4aea0...938
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

forstår ikke helt problemet. er det ikek bare å si at du skal "det og det" og ikke kan på utstilling osv

Anonymous poster hash: 6c961...55f
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...