Hjarte Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 For noen uker siden la jeg en pakke med kjøttdeig i fryseren på den siste forbruksdagen, og når jeg tok den opp for å tine på benken i dag så bulte plastikken utover. Jeg føler meg litt skeptisk på å bruke den, men den ble jo fryst før den egentlig gikk ut da. Hva tror dere?
Hjarte Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2014 Akkurat nå så lukter den ingenting, men det er jo ikke så lenge siden jeg tok den opp fra fryseren.
Corvo Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Akkurat nå så lukter den ingenting, men det er jo ikke så lenge siden jeg tok den opp fra fryseren. Ikke helt sikker på fysikken her, men varme/kulde får ting til å ekspandere og krympe. Bulingen skyldes nok ene og alene temperaturforandringer. har selv spist "bulende" kjøttdeig fra frysen mange ganger uten å bli syk, så hvis den ikke lukter vondere enn vanlig ville jeg spist den. 1
Hjarte Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2014 Ikke helt sikker på fysikken her, men varme/kulde får ting til å ekspandere og krympe. Bulingen skyldes nok ene og alene temperaturforandringer. har selv spist "bulende" kjøttdeig fra frysen mange ganger uten å bli syk, så hvis den ikke lukter vondere enn vanlig ville jeg spist den. Ok, jeg får ta og lukte på den igjen når den er tint ferdig.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Ok, jeg får ta og lukte på den igjen når den er tint ferdig. Ja det jeg pleier å gjøre også. ALdri blitt dårlig, steking dreper også det meste av bakterier. Anonymous poster hash: b98e2...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå