Gå til innhold

Candy crush boosterhjul - har du noen gang fått jackpot?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått jackpot i boosterhjulet, enten stopper den brått rett før, eller tikker dritsakte over til neste rute.

Er det noen som har fått jackpot noen gang?

Anonymous poster hash: 091ba...76a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men har fått den røde hånden en gang.

Hvilken lvl er du på?

AnonymBruker
Skrevet

TS her, er på level 144. :)

Anonymous poster hash: 091ba...76a
Skrevet

nei - er på ca 320

Skrevet

Jeg får ikke til å spinne det en gang. Må man være pålogget med Facebook for å få det til?

Skrevet

NEI! Sykt irriterende.

Skrevet

Jeg mistenker at den er kodet til å treffe med veldig lav sannsynlighet. En gang hadde jeg akkurat fart nok til at det ville være naturlig å stoppe på jackpot - men pila bråstoppet nærmest på ruta før.

Skrevet

Jeg får ikke til å spinne det en gang. Må man være pålogget med Facebook for å få det til?

Nei. :)

Men du må være koblet til nett.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør den jackpot-greia egentlig?

Anonymous poster hash: d60a9...dde
  • Liker 1
Skrevet

Nei, veldig irriterende.

Skrevet

Jeg mistenker at den er kodet til å treffe med veldig lav sannsynlighet. En gang hadde jeg akkurat fart nok til at det ville være naturlig å stoppe på jackpot - men pila bråstoppet nærmest på ruta før.

Det samme skjedde med meg i dag...

Skrevet

Har fått denne gang! Da får man alle gevinstene samla. Men jeg tror nok ikke det er meningen at man skal få dem så ofte, nei. Jeg får stort sett fargebomba.

Skrevet

Hva gjør den røde hånden? Fikk den en gang, men ventet et par dager med å bruke den, og da var den forsvunnet. Er på level 328.

Skrevet

Hva gjør den røde hånden? Fikk den en gang, men ventet et par dager med å bruke den, og da var den forsvunnet. Er på level 328.

Med den kan du bytte plass på to biter som er ved siden av hverandre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...