Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du finner ut at kjæresten din er fortsatt gift. Hva gjør du?

Så dette på en tv serie i stad og lurer på hva folk ville gjort i virkeligheten

Anonymous poster hash: 641c1...796

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ville aldri skaffet meg en kjæreste som var gift i utgangspunktet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja men om dere ikke viste personen var gift og fant det ut

Gjest Evans
Skrevet (endret)

Sier at forholdet er over.

Også legger jeg meg under dyna for å grine i en uke. (hvor lenge jeg blir der avhenger selvsagt av hvor seriøst og langt forholdet vårt var)

Endret av Evans
Skrevet (endret)

Vel, jeg er på papiret gift, venter på at separasjonen skal gå igjennom. I prinsippet er da min kjæreste sammen med ei som er gift.

Hva man gjør? Vel, det kommer an på situasjonen. I mitt tilfelle bare venter jeg på at fylkesmannen skal få gjort sitt. Kjæresten bryr seg ikke nevneverdig, det går jo ikke utover oss på noen som helst måte i hverdagen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Ja men om dere ikke viste personen var gift og fant det ut

Da hadde greia vært over, for da hadde alt vært løgn og vi ikke i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg i et annet land. Mannen nekter å skrive under på noe skillsmisse, jeg har heldigvis ikke registrert giftemålet. Så kjæresten min er jo egentlig sammen med ei som er gift, problemet er bare at jeg ikke kan gjøre noe med det :dry:

Anonymous poster hash: b55ba...f0a
Skrevet

Det er jo flere muligheter til at slikt skjer, viten og vilje eller rett og slett latskap ved å stole på at andre har ordnet opp.

Min far var uvitende separert i 18 år og fikk vite ved en tilfeldighet at han fortsatt var gift med sin eks. Hun hadde forklart ham at etter så og så lang separasjon (et år) ville det automatisk gå i skilsmisse uten at de trengte å gjøre noe mer med saken. Når han skulle gifte seg med sin nye dame fant de ut av dette, det ble da mye unødvendig drama fordi han stolte blindt på eksen. Spesielt siden den nye dama og var gift fra før og skulle skille seg så de to kunne gifte seg. Men han ble skilt og gift iløpet av 6 mnd og alt ordnet seg til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut at kjæresten min fortsatt var gift, ikke hadde han skrevet under på separasjonspapirene heller. Jeg sa jeg ikke ville være lengre sammen med han så lenge han var gift og ikke separert engang!

Da fikk han hastverk med å undertegne og nå er de skilt

Anonymous poster hash: 79be5...178
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg i et annet land. Mannen nekter å skrive under på noe skillsmisse, jeg har heldigvis ikke registrert giftemålet. Så kjæresten min er jo egentlig sammen med ei som er gift, problemet er bare at jeg ikke kan gjøre noe med det :dry:

Du kan ikke kontakte ambassaden og få vite hva du må gjøre for å annulere ekteskapet?

Jeg fant ut at kjæresten min fortsatt var gift, ikke hadde han skrevet under på separasjonspapirene heller. Jeg sa jeg ikke ville være lengre sammen med han så lenge han var gift og ikke separert engang!

Da fikk han hastverk med å undertegne og nå er de skilt

Anonymous poster hash: 79be5...178

Hvor lang tid tok det fra du fikk vite dette til han faktisk var skilt? Fikk du se papirene på det?

Jeg er separert, og skal skille meg så fort som det bare går. Og jeg hadde ikke akseptert et forhold med en som er separert og fortsatt gift på papiret. Har hørt så mye tull om menn som sier de skal skilles, og så varer separasjonen i evigheter.

Anonymous poster hash: 6b18d...552

AnonymBruker
Skrevet

Du kan skille deg i Norge selv om du giftet deg et annet sted. Og du kan gjøre det mot mannens vilje. Ta kontakt med fylkesmannen, så hjelper de deg.

Anonymous poster hash: 0a964...c95

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg er på papiret gift, venter på at separasjonen skal gå igjennom. I prinsippet er da min kjæreste sammen med ei som er gift.

Hva man gjør? Vel, det kommer an på situasjonen. I mitt tilfelle bare venter jeg på at fylkesmannen skal få gjort sitt. Kjæresten bryr seg ikke nevneverdig, det går jo ikke utover oss på noen som helst måte i hverdagen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Min mann var også gift på papiret når vi møttes, han hadde vært separert i 11/2 år, men eksen nektet å signere papirene så han måtte få "bevilget" skilsmisse. Så det tok litt lengre tid enn ellers, men var heldigvis i orden ikke så lenge etter at vi møttes!

Anonymous poster hash: a945a...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...