Gå til innhold

Såret eksen som er far til mitt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Ble nettopp slutt mellom meg å min samboer i 4 år og som er far til mitt barn. Det var jeg som ville gjøre det slutt, da vi har hatt våre problemer og jeg ikke hadde like sterke følelser for han.

Eksen min ble knust av bruddet, å ville ha meg tilbake, prøve parterapi å alt mulig, det var jeg ikke interessert i å har egentlig behandlet han veldig kaldt. I flere uker holdt han dette gående, fikk til å med en romantisk gave på valentine.

Sannheter er den at det som skjedde var jeg traff en annen en uke etterpå som eg ble betatt av, å jeg har vært hos han og sovet over så å si hver gang jeg har hatt barnefri, uten å si noe til eksen.

Han har funnet ut av dette å ble fullstendig ødelagt og bitter, han mener eg er fullstendig respektløs som gjør dette mot han, å jeg ser at dette kommer til å gå utover samarbeidet vårt på datteren.

Noen som har noen meninger om dette å eventuelle tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener eksen at du skal gjøre, da?

Anonymous poster hash: 93464...5e6
Gjest gurimalla
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å forstå han, mens han forsøker å få seg tilbake har du allerede funnet en ny. Kanskje det hadde vært på sin plass å være ærlig mot faren til barnet, dere skal ha kontakt i mange år fremover.

Du burde be om unnskyldning fordi du ikke fortalte han at du hadde møtt en ny.

• Liker 4
Skrevet

Du burde ta en ordentlig prat med eksen din og si at dette at du traff en annen så fort ikke var planlagt fra din side. Er også enig med hun over som sier at du burde be han om unnskyldning for at du ikke fortalte. Legg deg flat og beklag. Det lønner seg. Det er kjempeviktig for barnet at ikke samarbeidet mellom dere foreldre ødelegges. Dere skal/må ha kontakt i mange år pga barnet, og det kommer til å bli veldig slitsomt om det blir en vedvarende dårlig stemning mellom dere (tro meg, jeg vet hva jeg snakker om).

• Liker 1
Skrevet

Må jeg be om unnskyldningen?... Er det slutt så er det slutt, han har vel egentlig ikke noe med hva jeg gjør

Skrevet

Du MÅ ingenting. Vi kommer bare med råd her. Du selv som avgjør.

• Liker 2
Skrevet

Må jeg be om unnskyldningen?... Er det slutt så er det slutt, han har vel egentlig ikke noe med hva jeg gjør

Du MÅ ikke be om unnskyldning, men dette handler ikke om deg, eller eksen, eller den nye fyren, dette handler om barnet!

Fortjener ikke barnet å ha to foreldre som respekterer hverandre og samarbeider best mulig?

Der har du svaret ditt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eg forstår han kjempegodt, eg har nemlig vært i hans sine sko. Å bli forlatt av den man elsker å

som man i tilegg har barn med er en knusende affære, hele livet blir snudd opp ned. Å når du

i tilegg finner en ny bare en uke etterpå så gjør du smerten hans dobbel, prøv å se det fra hans side,

hadde du likt det viss situasjonen var snudd?

Eg synes du er egoistisk å respektløs, å er enig med di over at en unnskyldning er det minste du

kan gi han. Viss ikke for han så ihvertfall for barnet dere har sammen.

Anonymous poster hash: 596b4...144
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og er enig med di som syns du skal si unnskyld. Forstår ikke hvordan folk klarer å hoppe fra et langt forhold til et annet rett etter, spesielt viss dere har barn. Stakkars mann

Anonymous poster hash: 596b4...144
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ham. Nå må du drive seriøs brannslukking for ditt barns beste. Du har oppført deg ufattelig egoistisk, og jeg syns det er rart at du blir overrasket over hans reaksjon.

Legg deg flat og beklag er mitt råd.

Anonymous poster hash: d074e...459

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...