Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rugler på neglene som ikke går bort. Har prøvd poleringsfil, men selve neglen ble bare glattere uten at selve ruglene gikk bort. Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e0b2c...8f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde du en 3-stegs poleringsfil?

Mine negler blir skinnende blanke og alle rugler blir borte ved bruk av en sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Mine negler blir skinnende blanke og alle rugler blir borte ved bruk av en sånn.

Hmm, ja. Kanskje jeg brukte den feil, eller så var den kanskje ikke så god. Hvor kjøpte du din?

TS

Skrevet

Tror jeg kjøpte den på Vita. Men de har jo også på cubus, h&m osv. Jeg har den ikke lenger da, så husker ikke hvilket merke det var. ikke kjøp den billigste isåfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rugler på neglene som ikke går bort. Har prøvd poleringsfil, men selve neglen ble bare glattere uten at selve ruglene gikk bort. Hva kan jeg gjøre?

Ruglene vil aldri forsvinne når du først har fått dem. De kan som under slipes bort, men de kommer med alder og mangel på fuktighet til neglene.

(Av og til kan de faktisk forsvinne, da de stammer fra stress og B12vitaminmangel.)

En annen ting du kan gjøre er å bruke en neglekrem, slik som Dior Abricot Creme, og smøre den inn på neglene hver kveld. Etter noen måneder vil du se en forskjell som regel.

Problemet når man har regler er at man ikke skal bruke alle stegene ettersom det gjør neglene svakere. Man skal kun bruke selve poleringssiden.

Anonymous poster hash: 1d8fe...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...