AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Finnes dere? Hvor gamle var dere da dere ble sammen, hvor lang tid tok det(datingen), og hvor lenge varte forholdet? Hva synes du er det viktigste for å få et forhold til å fungere? Anonymous poster hash: a07e0...88d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Vi ble sammen når jeg var 18 år. Giftet oss når jeg var 23. Har i dag vært sammen i tilsammen 15 år. For begge så var vi det første ordentelige forholdet. Vi har hatt våre problemer og vært på kanten til å gjøre det slutt noen ganger, men vi har jobbet oss gjennom det. Kommunikasjon og respekt er viktig. Anonymous poster hash: 83af2...fa8 3
bambis Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Vi ble sammen det året vi var russ, og er fortsatt sammen nå, over ni år etter 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 TS her. Jeg tenker først og fremst på de forholdene hvor begge har vært under 20 år. Hvilke utfordringer møtte dere som så unge (var noen utro?) ? Hadde noen av dere vært i tidligere forhold, eller var det deres første? Hyggelig å høre at dere to over meg fortsatt holder sammen med partneren deres! Anonymous poster hash: a07e0...88d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Vi ble sammen like etter vi begge fylte nitten, og holder fortsatt sammen nå, åtte år senere. Noen opp- og nedturer har det jo vært, men ikke mer enn hva som er normalt i ethvert forhold, tror jeg. Vi forsøker å være flinke til å gi hverandre frihet til å utvikle oss. Ingen av oss er klare til å låse oss og etablere oss med unger og A4-liv, men så lenge vi tar vare på friheten så er det ingen problem å få gjort det vi ønsker av utdanning, reising, bo en stund i utlandet, satsing på hobbyer, nye venner og så videre, selv om vi er i forhold. Anonymous poster hash: af234...636 1
Emas Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Eg var 15 og mannen var 17 når vi vart sammen. No har vi vore sammen i ni år, 3 år med avstand, fått første barn og er veldig lykkelige. Har aldri krangla, diskuterar sjølvsagt, men vi er flinke å inngå kompromiss, og ikkje minst rose kvarandre ❤️️ 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Fantastisk å høre! Anonymous poster hash: a07e0...88d
HvittHus Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 mannen og jeg har vært sammen i snart 27 år, sølvbryllup skal vi forhåpentligvis feire om 2 år. Ble sammen som 17 og 18 åringer. Selvfølgelig har det vært nedturer gjennom et så langt samliv, men så lenge man snakker sammen, kommer man langt. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Jeg var 16, han var 19 Er sammen idag, og har aldri hatt det bedre, jeg er 20 og han er 23 Vanskelig å si ''det viktigste er'', for alt i et forhold er viktig.. Tillit og kommunikasjon er vel høyest på listen.. Men med oss bare klikker det sammen, vi går som hånd i hanske.. Han har selv sagt at hadde jeg vært en gutt, hadde jeg vært han, haha! :-) Vi er like på mye, og også ulike på mye, men vi vokser sammen, og lærer av hverandre.. Noe som er helt fantastisk! :-) Han er virkelig min bestevenn, og selvom jeg har vært med han nesten hver dag og natt siden vi har blitt sammen, kan vi savne hverandre etter en halv dag på jobben Jeg er både forelsket (kanskje mer enn noengang), i tillegg som jeg elsker han som person, alt som kommer med :-) Vet ikke hva jeg skal si, noen ganger er det bare ''rett'', og sånn blir det. Min mormor møtte forresten min morfar når hun var 15 og han var 19, de er fortsatt sammen (de er i midten og slutten av 70 årene), og de har et herlig ekteskap! Hun ofte på fanget hans, og når de snakker om minner fra de var yngre, sitter hun der å kniser som en skolejente, helt bedårende! De er så god sammen :-) Kjærlighet har ingen aldersgrense, det avhenger av personene, og hvor de personene er i livet, og at hvis man er ung så vokser man sammen istedenfor fra hverandre :-) Anonymous poster hash: c4b25...6d8 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Jeg var 16, han var 19 Er sammen idag, og har aldri hatt det bedre, jeg er 20 og han er 23 Vanskelig å si ''det viktigste er'', for alt i et forhold er viktig.. Tillit og kommunikasjon er vel høyest på listen.. Men med oss bare klikker det sammen, vi går som hånd i hanske.. Han har selv sagt at hadde jeg vært en gutt, hadde jeg vært han, haha! :-) Vi er like på mye, og også ulike på mye, men vi vokser sammen, og lærer av hverandre.. Noe som er helt fantastisk! :-) Han er virkelig min bestevenn, og selvom jeg har vært med han nesten hver dag og natt siden vi har blitt sammen, kan vi savne hverandre etter en halv dag på jobben Jeg er både forelsket (kanskje mer enn noengang), i tillegg som jeg elsker han som person, alt som kommer med :-) Vet ikke hva jeg skal si, noen ganger er det bare ''rett'', og sånn blir det. Min mormor møtte forresten min morfar når hun var 15 og han var 19, de er fortsatt sammen (de er i midten og slutten av 70 årene), og de har et herlig ekteskap! Hun sitter ofte på fanget hans, og når de snakker om minner fra de var yngre, sitter hun der å kniser som en skolejente, helt bedårende! De er så god sammen :-) Kjærlighet har ingen aldersgrense, det avhenger av personene, og hvor de personene er i livet, og at hvis man er ung så vokser man sammen istedenfor fra hverandre :-) Anonymous poster hash: c4b25...6d8 Beklager litt skrivefeil! Og må også si: Fremtiden kan ingen forutse, man vet ikke hva som vil skje, ikke engang hvor lenge man lever. Det viktigste er at man gjør hverandre lykkelig, og tar vare på hvert øyeblikk :-) Anonymous poster hash: c4b25...6d8
Blådiamant Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Vi var 17 når vi ble kjærester. Fortsatt sammen i en alder av 24.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Vi var 15 da vi ble sammen. Hadde kjent hverandre siden barneskolen og "holdt på" i ca 1 år før vi ble et par. Nå er vi 22 og er fortsatt sammen Noe som har hjulpet oss veldig, er at vi har "hvert vårt liv". Altså, vi synes det er viktig å ta vare på venner og hobbyer - og ikke gjøre alt sammen. Og som andre sier: kommunikasjon og tillit er viktig for at det skal fungere. (Tar denne som anonym for å ikke bli gjenkjent) Anonymous poster hash: 4519b...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Vi var 15 da vi ble sammen. Hadde kjent hverandre siden barneskolen og "holdt på" i ca 1 år før vi ble et par. Nå er vi 22 og er fortsatt sammen Noe som har hjulpet oss veldig, er at vi har "hvert vårt liv". Altså, vi synes det er viktig å ta vare på venner og hobbyer - og ikke gjøre alt sammen. Og som andre sier: kommunikasjon og tillit er viktig for at det skal fungere. (Tar denne som anonym for å ikke bli gjenkjent) Anonymous poster hash: 4519b...d5e holdt på? Du kan ikke ha sex når du er 15 år gammel. Han du var sammen meg kunne havnet i fengselAnonymous poster hash: a4bfd...ce0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Du kan ikke ha sex når du er 15 år gammel.Anonymous poster hash: a4bfd...ce0 Anonymous poster hash: af234...636 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Tror nok TS mente langvarige forhold som er blitt til ekteskap, barn osv. Ikke så unormalt å holde sammen fra tenårene til begynnelsen av tyveårene, det er jo i slutten av tyveårene mange slår opp - når de store valgene tas. Anonymous poster hash: 93771...49d 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Anonymous poster hash: af234...636 hva?Anonymous poster hash: a4bfd...ce0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 hva?Anonymous poster hash: a4bfd...ce0 Ser ut som begge var 15, så kjæresten hennes har ikke gjort noe galt Anonymous poster hash: 64d9f...80a
LempikasPromise Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Jeg var 15,5 og kjæresten min 19,5 da vi ble sammen, hadde kjent hverandre et års tid før det. Flyttet sammen da jeg var 18. Er sammen fremdeles, etter snart 13år, har eget hus, biler, husdyr og venter vårt først barn om noen måneder. Så vi finnes 1
Druid Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Finnes dere? Hvor gamle var dere da dere ble sammen, hvor lang tid tok det(datingen), og hvor lenge varte forholdet? Hva synes du er det viktigste for å få et forhold til å fungere? Anonymous poster hash: a07e0...88d Ja 15 og 16 , ca 2 måneder, vi er rundt 50 og fortsatt gift. Sex og penger. Alt annet er enkelt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Ja 15 og 16 , ca 2 måneder, vi er rundt 50 og fortsatt gift. Sex og penger. Alt annet er enkelt. Hva betyr dette? Anonymous poster hash: e8d1e...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå